14 September 2012

Mergem la mare :)

Plecam marti, cu un voucher luat de pe net. Stam 3 nopti la ceva hotel in Mamaia. Am emotii - de drum, de vreme, de copil mic prima data la mare. Asa ca am nevoie de ajutorul vostru: ce trebuie sa iau cu mine pentru Maria? Plecam cu trenul, deci trebuie sa pregatesc entertainment :P pentru cam doua ore si ceva. Aici cred ca ma descurc: am buline autocolante, carti cu ferestre, hartie si culori, marionete pentru degete, deci cred ca e ok.



Dar in rest? Ce imi trebuie? Scutece de apa? Desi e cam frig acum si nu cred ca o sa apuce cineva sa se balaceasca. Crema cu protectie? O mai fi nevoie? Daca da, de care iau sa nu fie cu dubiosenii? Altceva, in afara de haine si ursuletul de care nu se desparte niciodata?

A doua dilema existentiala e ce ii dam sa manance. Are un an si patru luni, inca papa titi, dar mananca si orice mancam noi. Doar ca noi am inceput sa mancam mai cu simtul raspunderii, adica mai putina sare, mai putine condimente, mai putine prajeli. Ceea ce nu o sa se intample la un restaurant la mare. Voi ce le dati copiilor mici cand mergeti in vacanta?

Gandurile astea m-au tinut cu ochii in tavan pana la doua dimineata ieri, asa ca daca tineti la somnul meu de noapte (care echivaleaza cu greutatea mea in aur, asa-i de pretios :P), va astept cu sugestii in comentarii.

Multam mult!

8 comments:

  1. Si a mea are 1 an si 4 luni, asa ca prea mult entertainment nu-i lua...fii pregatita sa faci ture prin tren :))) (asta daca nu doarme cateva ore leganata de tren... noi am fost in turcia in iunie si a mea a dormit tot drumul cu avionul si la dus si la intors).

    Nu uita jucariile de plaja si trusa de medicamente, palaria de soare, dar si haine de vant/ploaie.

    In ceea ce priveste mancarea, stiu ca in mamaia e un Il calcio si poate manca paste (daca ii plac), poate la hotelul unde stati restaurantul sa fie bun si sa comandati pt ea mai fara sare, mai fara una alta,... Oricum, fiind in afara sezonului, as evita restaurantele/terasele no name, impinge-tava unde nu ai garantia ca e proapat.

    vacanta placuta!
    Carmen

    ReplyDelete
    Replies
    1. multam de sfaturi, Carmen! ai dreptate cu trenul, m-am raportat la calatoria pana la Suceava, cand am avut nevoie de ceva sa treaca timpul mai repede pentru piticot. Dar pana la mare se face de 3 ori mai putin :)

      Delete
  2. - iti trebuie crema de soare, poate nu asa puternica, dar iti trebuie
    - iti trebuie pampersi de apa (daca nu vrei s-o lasi in fundul gol) pentru ca nu poti tine un copil departe de apa
    - nu prea iti trebuie entertainment: calatoria cu trenul este suficienta pentru un an si jumatate (va mai uitati pe geam, se mai urca si coboara de o mie de ori pe bancheta, mai viziteaza vagonul, mai papa un san si ati ajuns)
    - pentru Ana noi am cumparat borcanase (le-a mancat spre surprinderea mea), cereale, iaurturi si fructe
    - ia medicamente si cremele uzuale (febra, burta, tantari)
    - neaparat pentru tantari sa fii pregatita
    - jucariile de nisip
    - haine si mai subtiri si mai de vant
    - buna dispozitie (daca te astepti sa fie bine si frumos, treci mai usor peste neplacerile care pot aparea)
    - doua perechi de incaltari (daca reuseste sa intre incaltata in mare, cum a reusit Ana)
    - aparatul de fotografiat si baterii
    - a, si neaparat sa luati o patura/prosop sa puneti in tren pe bancheta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multam, Maria! Am notat si am si pregatit o parte din ele deja :)

      Delete
  3. gasesti multe, multe sfaturi utile in colectia noastra:
    http://10littlelucky.blogspot.ro/2012/06/calatorie-placuta.html

    multumesc pentru link!:)
    vacanta frumoasa sa aveti!

    ReplyDelete
  4. valeu cate ganduri! pt 3 zile de mare :)))
    eu am fost cu piticul de la 6 luni la mare. si nu m-am stresat prea tare.
    tre sa iei chestiile normale cu tine: haine de toate tipurile, un minim de medicamente pt just in case, ursuletul paturica preferata (far de care nu se poate), una doua jucarii pt camera si bineinteles cele pt plaja, crema de protectie.
    iar de papa foloseste cu nadejde supermarketul: iaurtele, fructe, branzica, paine si ce-i mai place ei. Fara jena ia si fa-i fetei un sandvis in camera. Iar la restaurant alege si tu ce e mai ok. Trebuie sa si mancati undeva ca nu aveti incotro.
    Noi nu am avut scutece pt apa (oricum nu exista nimic care sa nu se ude). Am avut 3 slipi normali care daca se udau, asta e.
    relax ca nu se intampla nimic grav, totul o sa fie bine!
    have fun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, noi suntem mai panicati de data asta, dar a inceput deja sa ne treaca :)) Multam de sfaturi!

      Delete