27 September 2012

Busy bag: caciuli si palarii

Va spuneam la un moment dat ca reciclez gentile pe care nu le mai port si le folosesc la diverse prin casa. Intr-una din ele am palariile si caciulile Mariei.


Cand am nevoie de 10 minute sa pun mancarea pe foc sau sa fac repede ceva treaba, ii dau geanta cu palarii. Le scoate pe toate si le probeaza pe rand (pe fiecare de vreo 5 ori, pe toate partile). Din fericire, am primit multe caciuli si palarii, deci toata treaba asta o tine ocupata cam 10-15 minute, timp in care se amuza teribil. Daca nu am ceva de lucru fix atunci, stau cuminte in timp ce ea incearca sa imi puna mie caciulile pe cap si chicotim pana ne dor burticile.

Puteti gasi muuuuulte idei faine de busy bags in colectia realizata de Little Lucky si Roxana.

2 comments:

  1. Ligia, e o idee minunata! Cred ca toti copilasii adora sa se costumeze :)

    ReplyDelete