05 September 2012

Are cineva kefir de lapte?

In Bucuresti, de preferat :) Citeam zilele trecute la Ama despre prepararea si beneficiile kefirului si as vrea sa incerc si eu. Doar ca nu am gasit pe nimeni care sa aiba puiuti de kefir de dat. Stiu ca se inmultesc destul de rapid si poti sa ajungi in situatia in care sa nu mai ai ce face cu ei, de asta mi-e nu-stiu-cum sa dau 300 de mii plus inca 100 de mii taxa de transport pe Okazii. Aveti cumva sau stiti pe cineva care are kefir de lapte? Si, bineinteles, care vrea sa doneze niste pui?

Multam!

4 comments:

  1. Am eu kefir...Sunt din Galati.
    stanuta_grigorica@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Ligia, trece-ma si pe mine pe lista ta. Adica...dupa ce-l inmultesti pe al tau, sa-mi dai si mie :).
    Eu as vrea si din cel de apa. Cica iese o bautura foarte sanatoasa si gustoasa (asemanatoare cu socata la gust)

    ReplyDelete
    Replies
    1. te-am notat :) da, bautura de care zici e tare buna. ca un fel de limonada acidulata.

      Delete
  3. Aici un VIDEO cum arata cele 3 ciuperci si diferentele dintre ele -- A NU se mai Confunda intre ele --- kefir de lapte // kefir de apa // kefir de ceai Kombucha -- VIDEO -->> https://www.youtube.com/watch?v=RQjHwg7ZkgY - mai multe detali la tel 0765437394 - si sub video MIHAI

    ReplyDelete