16 September 2012

Cartea retetelor pentru bebelusi si copii

Am ramas datoare de asta-vara cu o poveste despre Cartea Retetelor Pentru Bebelusi si Copii, primita prin campania Cartea Calatoare de la All. Multam, Raluca!

Uitasem ca m-am inscris sa o primesc si am ramas foarte surprinsa cand, intr-o zi, m-a sunat curierul ca vine cu un pachet din Iasi. Chiar nu mai stiam despre ce e vorba.


Cu cartea asta a fost dragoste la prima vedere, pentru ca arata foarte foarte foarte bine si e tare bine scrisa si organizata. E combinatia ideala intre un caiet mecanic cu separatoare colorate si o carte de bucate cu imagini foarte frumoase. Retetele sunt aranjate pe varste, de la inceputul diversificarii pana la meniuri de petrecere si feluri de mancare pe care le puteti face impreuna cu copiii (asta mi s-a parut o idee foarte faina).


In plus, are o parte introductiva despre principiile de baza ale alimentatiei si o sectiune mai mica la sfarsit pentru planificarea meniului si un exemplu de meniu saptamanal (iarasi o idee faina, se vede ca e o carte americaneasca).


Dap, e o carte americaneasca si retetele sunt uneori cam fistichii pentru Romania, dar ideile sunt bune si cat se poate de variate. Plus ca prezentarea grafica e excelenta, sunt tot felul de simboluri si culori care te ajuta sa te orientezi prin ea. La traducere sunt mici ezitari uneori si mi-e mai usor sa imi imaginez cum suna originalul, dar asta e deranjant numai daca sunteti translation freaks :)))

Oare v-am mai zis cat de frumos arata? Poate nu v-ati convins inca :)



Mi-am dorit de la bun inceput un exemplar, dar am avut de trecut o proba pentru a decide daca sa o cumparam sau nu: sa fac cel putin trei retete din ea in saptamana respectiva (asta la initiativa "iar iei carti de bucate si noi mancam tot cartofi cu garnitura de cartofi" a cuiva din familie, nu dam nume). Am executat cu maiestrie cele trei retete (e posibil sa fi trisat putin pentru ca le-am ales pe cele pe care le mai facusem deja intr-o forma sau alta) si am facut asta in mare graba, pentru ca era la reducere la momentul respectiv. Ea de felul ei costa 60 RON, ceea ce mi se pare cam mult chiar si pentru o carte asa de organizata si frumoasa, dar eu am luat-o cu 35 RON, deci se poate :)

Voi o aveti? Ce retete ati facut din ea si v-au placut?

6 comments:

  1. Faina ideea celor de la ALL. Nu am stiut despre ea in momentul in care s-au facut inscrierile... Daca mai fac o campanie asemanatoare, te rog sa ma anunti si pe mine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adriana, poate o mai prinzi. Ti-am dat mail cu detalii ;)

      Delete
  2. am cartea.:)
    parerea mea poti s-o citesti aici:
    http://10littlelucky.blogspot.ro/2012/02/cartea-retetelor-pentru-bebelusi-si.html

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca a ajuns la tine si ti-a placut!

    ReplyDelete
  4. As vrea si eu cartea. Cum trebuie sa procedez? Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. imi pare rau, nu stiu daca se mai desfasoara campania respectiva. am vazut ca o au si pe elefant - daca vrei sa o cumperi poti astepta reducerile de 40-50%, sa o poti lua la un pret mai avantajos

      Delete