25 September 2012

Londra in drum spre mare

Aveam tren la 6 dimineata, deci am sunat, ca de obicei, la firma noastra preferata de taxi (care a ajuns sa fie firma noastra preferata in primul rand pentru ca are cea mai faina melodie. si masini disponibile. si soferi ok). A veni un nene care nu parea roman - ne-am dat seama de asta pentru ca nu prea stia cum se scrie "Gara de Nord" pe GPS. Plus ca vorbea cu un accent puternic de grec sau arab, dar de asta ne-am dat seama mai tarziu, cand noi am devenit mai lucizi dupa noaptea nedormita in care am facut bagajul, iar el a devenit mai vorbaret dupa ce a gasit Gara pe GPS.

Omul fusese taximetrist in New York - dupa cum conducea, noi l-am crezut :) Avea un stil de a conduce tot infipt si fara notiunea semnalizarii, dar intr-un mod foarte lin si stapan pe situatie, de nu m-am stresat o secunda.

La un moment dat, pe undeva printr-o zona dubioasa de pe langa gara, drumul era in lucru pe sensul nostru si trebuia sa ocolim destul de mult pe niste stradute cu sens unic. Stia ca nu prea avem timp, pentru ca ne intrebase la cat avem tren, drumul era pustiu, asa ca a intrat pe contrasens:

- Hacum zuntem in Londra. Merdgem pe tzealalta parte a drumului.

Sursa foto


Drumul pana la gara - 20 lei. Calatoria prin Londra, la ora 6 intr-o dimineata ploioasa, in drum spre Gara de Nord - priceless.

No comments:

Post a Comment