10 September 2012

Cartile de la editura Potamitis

Pe sfarsit de duminica (inca nu e luni daca nu te-ai culcat, indiferent de cat arata ceasul :P) vreau sa va povestesc despre cartile editurii Potamitis. Este vorba despre Micul Pateric, o colectie de carticele micute pentru copii, cu anumite episoade din vietile unor sfinti.



Pentru noi a fost o mare bucurie cand au aparut in Romania aceste carticele. Am vazut pentru prima data o carte scrisa si ilustrata de cei doi soti Potamitis in luna de miere, in Zakynthos, si am cumparat viata Sfantului Dionisie din Zakyntos, mai tarziu ocrotitorul Mariei.

Ilustratiile Ekaterinei Potamitis sunt deosebite, toate cartile sunt lucrate in stil bizantin, cu o delicatete demna de povestirile pe care le insotesc.





Pretul lor este cam mare, de 6.5 RON bucata, dar noua ne plac foarte mult si credem ca merita banii pe care i-am dat pe ele (si pe care ii vom da in continuare, pentru ca ne lipsesc cam jumate din ele).

Am inclus aceste carticele si in colectia Carti pentru Copii 2 de la Little Lucky.

4 comments:

  1. si noua ne plac foarte mult carticelele de la Potamis, si de la editura Iona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt f frumoase, am auzit si eu de ele, de unde le-ai cumparat?

      Delete
    2. De la Editura Iona nu am incercat inca, multam de idee!

      Delete
    3. Adina, noi le-am luat de la Sophia acum doua luni, sper sa mai fie

      Delete