09 January 2013

Punguta cu forme

Cat timp a fost Vocea Romaniei la televizor, am avut mult spor la mesterit lucruri :)) In timp ce ascultam, spargeam nuci, curatam catina sau surubaiam chestii pentru Maria.

Candva prin semifinale a venit in sfarsit vremea pentru punguta cu forme. De cand am vazut ideea la Fetele Cucuiete mi-a ramas in cap si, cum am multe bucati mici de fetru prin casa, m-am apucat.

punga cu nasturi si forme


Aveam la indemana o bucata de ceva crosetat de pe vremea cand eram in crochet frenzy :)) Un dreptunghi mai lung, mai precis, pe care l-am impaturit in doua si l-am cusut pe laterale pentru a obtine o punguta.

Am cusut pe ea cativa nasturi - mi-ar fi placut ceva mai colorat, dar am defilat cu ce am avut.

Din leftovers de fetru colorat am decupat diverse forme de culori diferite si le-am facut o taietura pe mijloc, prin care sa intre nasturele (nu le-am mai facut tiv pentru ca e un fetru destul de rezistent).

Si, cum imi ramasese in minte si Button Snake al Ralucai, am luat o bucata de panglica, am cusut nasturi in ambele capete si o folosim cu formele din punguta de mai sus. Maria prefera acum varianta asta, e mai usor sa bage asa nasturele prin gaica.

Acu, ca nu mai e Vocea, productivitatea a scazut simtitor :))

2 comments:

  1. Excelent! Pentru button snake pusesem si un bookmark pe undeva, candva... Daca as fi tot asa de harnica precum esti tu, m-as muta nitel in viitor sa-l fac acum pentru cand o fi Petru pregatit sa-l ia la smotocit!

    ReplyDelete