06 November 2013

Setul de stampile de la Lidl

De cum am vazut stampilele in oferta de acum ceva vreme, (multumim, Coca!), am sarit in sus de bucurie si ne-am facut drum la Lidl. Stampilele erau de mult timp pe lista de cumparaturi pentru Maria.

Am deschis cutia si ne-am minunat de toate desenele pe care le putem face.


Mno, momentan Mariei ii este inca greu sa nimereasca cele patru culori din tusiera (sunt niste patratele foarte mici), dar am luat din supermaket o tusiera de dimensiuni normale si niste tus, sa ii fie mai usor.

Piticul s-a distrat de minune si a chitait de bucurie tot timpul cat ne-am jucat cu stampilele. Clar mai avem de lucru cu ele si ii va prinde tare bine la capitolul motricitate fina - in afara de lucrul cu stampilele in sine, o ajuta faptul ca e destul de greu sa scoti o stampila si sa o pui inapoi (acum suntem ca in bancul cu politistii care aveau multa forta). Dar se rezolva si asta in timp.



In plus, toata treaba cu stampilele s-a dovedit a fi si un bun exercitiu de imaginatie: in loc sa puna stampila norma, la un moment dat Maria a inceput sa invarta stampila in timp ce apasa, iar apoi incerca sa isi dea seama ce a desenat :))

Cred ca ceva mai tarziu vom folosi stampilutele acestea si pe foile do-a-dot.

Voi mesteriti cu stampile? Cum va mai jucati cu ele?

3 comments:

  1. Setul de stampile l-am primit si noi cadou, dar deocamdata nu-l folosim. E un set dragut, intr-adevar. Sa va bucurati de al vostru! Spor la joaca!
    Irina

    ReplyDelete