10 March 2014

Solutie pentru descalcirea parului

Parul meu e o combinatie castigatoare: rar si subtire. Prin urmare, se incalceste dincolo de orice inchipuire, pana in punctul in care, daca adorm cumva cu parul ud, nu mai am nicio sansa sa il descalcesc dimineata. Maria, in schimb, e creata-creata (gena a sarit cateva generatii), dar are parul la fel de greu de descalcit. Asa ca, atunci cand am vazut la Ama solutia de descalcit parul, tare m-am bucurat.

Avem nevoie de glicerina vegetala, apa si un recipient cu pulverizator. E atat de simplu. Eu am mai pus, asa cum zicea si Ama, cateva picaturi de ulei esential de lavanda, ca tare imi place cum miroase.

Dar sa vorbim putin despre glicerina vegetala.
Prima data cand am fost la Plafar, Sofia plangea in wrap, Maria plangea in brate la tati, asa ca am luat prima glicerina pe care mi-a aratat-o vanzatoarea si am iesit in fuga. Am luat glicerina citrica pentru maini (cea galbena din stanga) fara sa ma uit pe eticheta. Cand am ajuns acasa am constatat cu stupoare ca, de fapt, nu cumparasem glicerina pura, ci ceva solutie cu o multime de ingrediente, intre care si glicerina. E foarte buna pentru dat pe maini, nu zic nu, dar nu pentru asta imi trebuia.

Asa ca a doua oara am stiut sa ii cer vanzatoarei glicerina vegetala fara nimic altceva. Glicerina pur si simplu. De data asta am nimerit-o, asa ca am purces: 3 parti apa, o parte glicerina si cateva picaturi de esenta de lavanda, intr-o sticla cu fas.

Dupa dus, am facut de  cateva ori puf puf in par si atat a fost. M-am putut pieptana si eu ca un om normal si, bonus, fara sa mi se ingrase parul in secunda urmatoare. A mers de minune si la Maria, am reusit sa o pieptan fara sa o fugaresc jumate de ora prin casa. Uraaaaa!

6 comments:

  1. O sa incerc si eu! Mereu am avut probleme cu parul incalcit!

    ReplyDelete
  2. Idem. Fiica-mea are par afro blond, lung pana la talie. Fugaritul prin casa variaza intre 20 de min. si o jumatate de ora :) Mai inventez si eu, de ex. sampon cu putin ulei de masline, dar nu la radacina, apoi iar sampon...Sau masca cu ulei de ricin...O sa incerc si cu glicerina. Daca functioneaza, o sa fiu in al 9-lea cer :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, complexa situatie! Sper sa functioneze. Partea buna e ca nu mai e nevoie de samponare/clatire, doar puf si gata :)

      Delete
  3. http://www.carisbassano.it/shop/cristalli-liquidi-lucidanti-racioppi-100-ml/
    [Attila Benedek] - 13:14
    http://www.ebay.co.uk/itm/Fanola-T-Force-Cristalli-lucidanti-9-light-100-ml-/122017243208 acesta este produsul

    Aceste produse sunt superbe si functioneaza de minune si pe parul uscat.

    ReplyDelete
  4. Ia sa ancerc si eu...ca am un par din fire de paianjen...daca bate un vant...adio pieptene .

    ReplyDelete