02 November 2013

Nu inteleg

De ce si mai ales cum explodeaza cartofii in cuptor. Au dispozitive explozibile la ei? Ar trebui sa ii perchezitionez inainte? Sa ii trec printr-un dispozitiv dintr-ala ca la aeroport? Or fi mana in mana cu cuptorul? Oare cuptorul stie ca, daca e acoperit cu un strat strasnic de cartof explodat, nu ai de ales si trebuie sa il speli? Or fi mai multi cartofi dintr-astia kamikaze, sau e de regula unul pe sac? Ar trebui sa ma tem?

Sa aveti un weekend linistit, fara cartofi explodati. Ma duc sa spal cuptorul. A invins :)

7 comments:

  1. Explodeaza cand faci cartofi la cuptor in coaja? Incearca fie sa-i invelesti in folie, pe fiecare, fie sa-i intepi cu furculita in cateva locuri inainte sa ii bagi la cuptor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu se intampla des, dar se intampla. Incerc intepatul ;)

      Delete
  2. La intepatul cu furculita m-am gandit si eu. :) Eu am patit asa cu vinetele, le coc in cuptor si mi-au mai explodat dupa ce au dat in clocot in coaja...Nu stiu explicatia stiintifica dar am observat ca daca intep vinetele nu mai explodeaza. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vinete explodate - pare si mai rau decat cartoful explodat :)) Dap, cartofii copti sunt o poezie

      Delete
  3. In alta ordine de idei, mmmmmmm, ce buni sunt cartofii copti!!!

    ReplyDelete
  4. Inteapa-i si nu mai explodeaza.
    Exista si o explicatie: coaja este ermetica si nu permite aburului din interior sa iasa => presiunea creste si cartoful explodeaza => mult mai multa treaba

    ReplyDelete