17 January 2013

Cutia cu fise

Ca niste parinti denaturati ce suntem, vroiam intr-o zi sa ne uitam la ultimul James Bond. Dar Maria nu a fost de acord (cred ca nu ii place de Daniel Craig in rolul asta, prefera versiunile cu Sean Connery), asa ca i-am incropit rapid ceva de lucru:

Am taiat capacul unei cutii de Felix (ce tari sunt cutiile astea, trebuie sa ne imprietenim cu cineva care mananca alune la cutie :)) )

Dintr-o bucata de carton am decupat 10 fise cat o moneda de 50 de bani.

Fisher Price, take that! :)) Inca e una din jucariile preferate ale Mariei, o tine ocupata cam cat sa pun ceva de mancare pe foc sau niste rufe la uscat (nu tine cat un James Bond de o ora jumate, dar tot e bine :P).

Apoi am scris pe fise numerele de la 1 la 10 si am lipit pe ele buline colorate, sa mai vedem noi care e treaba cu culorile astea.


Cred ca jucaria asta ne poate fi de folos si mai incolo, pentru ca pare destul de versatila:

- putem sa mergem la piata si sa cumparam legumele de la Ikea: ele vor avea un pret scris pe un post-it, iar noi vom pune in pusculita jetonul respectiv
- putem sa facem un zar cu culori si sa punem in pusculita culoarea care pica la aruncarea zarului
- intr-o tavita de gheata putem pune cate un jeton colorat pe un rand si cate un pom pom de aceeasi culoare pe randul al doilea
- putem face flori care au in mijloc jetonul cu cifra si petale din mini pom-poms (numarul petalelor sa fie indicat de cifra din mijloc).

Astea mi-au venit in minte acum. Voi cum credeti ca am mai putea folosi pusculita si jetoanele?

No comments:

Post a Comment