02 January 2013

La multi ani!

Sa va dea Doamne Doamne tot ce e de folos in anul care vine. Si sanatate. Si rabdare. Multa multa multa rabdare, ca e tare buna la casa omului :)

Stiu ca e obiceiul sa iti faci listele de "tu du" pe anul care vine, dar chestia asta nu a functionat niciodata pentru mine, din pacate. Asa ca incerc sa imi fac, pana una-alta, un bucket list pentru ultimele zile de boemeala casnica :)

1. sa petrec extra mult timp cu Maria
2. sa imi organizez lucrurile in asa fel incat sa imi fie viata mai usoara dupa ce incep munca (sa imi fac putina ordine in bucatarie, sa imi aranjez dulapurile in asa fel incat sa pot gasi super-rapid tot ce imi trebuie)
3. sa fac nitel de smotru in casa, ca cel mai probabil nu o sa mai apuc foarte curand
4. sa imi fac o lista de retete super rapide si super simple, dar incredibil de delicioase (pfoa, iar m-am uitat la prea mult Jamie's 15 minute meals), sa am o baza pentru meniul saptamanal. O sa fiu cu ochii pe blogul Irinei, tare imi surade ideea de linky party pe tema meniului saptamanal
5. sa fac cumparaturi in locurile pe care nu o sa mai apuc sa le vad la lumina zilei din timpul saptamanii :)) Ikea, here we come!
6. sa pregatesc niste busy bags pentru Maria
7. sa mai bifez niste ore de sofat

Toate astea pana luni dimineata la 8, cand revin la stadiul de navetist biroist :))

In alta ordine de idei, multam tare mult ca mi-ati fost alaturi in anul in care a trecut, ca m-ati ajutat de oricate ori am avut dileme existentiale si ca mi-ati dat tot timpul cele mai faine idei.

Multam si sa aveti un an cu spor in toate!

6 comments:

  1. La multi ani, Ligia!
    Spor la organizat si sa ai parte de o re-acomodare usoara la servici! Profita de zilele ramase si petrece cat mai mult timp cu Maria :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa dea Dumnezeu! Ca am ceva emotii :) An nou cu bucurii!

      Delete
  2. La multi ani, veseli si frumosi! Ligia, ce surpriza frumoasa mi-ai facut :) Abia ieri am venit din concediu, am fost plecati la Iasi. Azi am gasit felicitarea de la tine. E atat de frumoasa si gestul tau m-a impresionat enorm. Iti multumesc din suflet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La multi ani, Roxana! Ce ma bucur ca a ajuns pana la urma! Nu am reusit sa ajung la posta aici, in Bucuresti, si am trimis plicul din Suceava :))

      Delete