11 December 2012

Desene pentru copii?

Am primit de la mama niste DVD-uri cu desene - le cumparase cu ceva ziar pentru ca, din ambalaj, pareau sa fie carti, nu DVD-uri :)

Unul era cu Cei Trei Purcelusi, asa ca l-am desfacut sa vedem ce-i de capul lui. Am fost foarte surprinsi ca DVDul continea, de fapt, desene Disney foarrrrte vechi. Purcelusii freaky din anii 40, plus varianta de mai jos a lui Chicken Little.

Nu va uitati daca e noapte sau daca sunteti slabi de inger :P


Acu, eu inteleg ca e o parabola si inteleg cat de cat si contextul in care a aparut, dar imi si aduc aminte ca am vazut-o pe Cartoon Network cand eram mica si ca am gasit-o acum pe un DVD frumos colorat, pentru copii de 3-5 ani.

Si, daca stau bine si ma gandesc, asta nu e singurul exemplu de desen Disney (si nu numai) de genul asta care ajunge la TV sau pe DVDurile pentru copii. Brrrrrrr...

Daca vreti varianta nice and cosy, o puteti asculta la Oxford Owl (se numeste Chicken Licken). Noua tare ne-a placut.

No comments:

Post a Comment