18 December 2012

Cartile noastre de Craciun

Noi nu avem inca o colectie bine pusa la punct de carti de Craciun, dar lucram la asta :)

Cele trei pe care le avem ne sunt, insa, foarte dragi. Fac parte din colectia Pateric Pentru Cei Mici si sunt de la editura Potamitis.

Nasterea lui Hristos

Nasterea lui Hristos
Pestera din Betleem

Darurile de pret ale magilor - in care se povesteste despre cum aceste daruri au fost pastrate in Imperiul Bizantin si cum, pana astazi, sunt cinstite si fac minuni

Darurile de pret ale magilor
Darurile de pret ale magilor

Cantarea Ingereasca - desi nu are propriu-zis legatura cu Craciunul, daca tot vorbim de ingeri, am zis ca merge citita si carticica asta, care vorbeste despre cantarea ingereasca "Sfinte Dumnezeule".

Ilustratiile sunt, ca de obicei, minunate:

Cantarea Ingereasca
Cantarea Ingereasca
In dreapta jos e cutremurul :) care la inceput se ridicase si facea sa se darame cladirile.
Noi am luat cartile de la Sophia, cu 6.5 RON bucata.

6 comments:

  1. Si uite asa se starni iar lacomia! Vreau si cateva dintre carticelele acestea, mi se par tare, tare frumoase! Sophia e online?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) dap, este, cartile de la Potamitis sunt aici http://www.librariasophia.ro/editura-Potamitis-se-389.html

      Delete
    2. Sa stii ca le-am dat de urma, le-am pus in cos si daca zapada asta nu ne incurca prea mult, in curand voi ajunge la noi! M-as bucura sa le primi inainte de Craciun, le-as pune si pe ele sub bradut!

      Multumim mult ca ni le-ai aratat, o sa-i bucure pe picii mei!

      Delete
    3. Poate ajung. Ma bucur tare mult ca v-au placut (cel putin la prima vedere, pana ajung la voi)

      Delete
  2. Tare utila si frumoasa colectia voastra! La mai mare!

    ReplyDelete