06 December 2012

Ai de primit

Cand eram mica, nu intelegeam de ce parintii mei primesc de la Mosul doar biletele cu "Ai de primit". Ca doar erau cuminti, munceau mult si isi faceau ghetele. Dupa ce m-am prins cum sta treaba, au inceput si ei sa mai primeasca una-alta.

Acum inteleg perfect smecheria cu biletul in papuci (in Moldova papuci se cheama si slapii, si pantofii cu toc, si bocancii, ca sa ne intelegem :p): am fost asa de pe fuga azi, ca am uitat sa luam si pentru noi ceva dulce de post sa ne punem singuri in ghete :)) Asa ca si noi avem "de primit".

4 comments:

  1. :) asta cu papucii a fost cea mai grea pentru mine cand m-am mutat de la Suceava la Bucuresti, nimeni nu intelegea de ce imi iau papuci pentru iarna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) inca am problema asta.

      Ce-mi place cand ma intalnesc cu oameni din SV :)

      Delete
  2. Geniala faza cu "Ai de primit!". De-as fi stiut aseara, cand I-am zis Unei ca mosul vine doar la copii si ea s-a pus pe bociiit, ca toata lumea trebuiie sa primeasca ceva iar noi astia vechi am schimbat priviri incurcate!

    ReplyDelete