13 December 2012

Cadoul cu mere

A fost ziua unei foarte bune prietene acum ceva vreme si m-a prins intr-o totala lipsa de inspiratie cu privire la cadoul potrivit.

Intr-o seara, rasfoind o oferta la Elefant, am dat peste niste carti de bucate vegan raw si, cum prietena mea este partial crudivora, am mers pe varianta asta.

Pe langa carte, am mai pus niste mere eco-bio-productie proprie de la Frasin, dar parca mai lipsea ceva.

Asa ca, dupa ce a adormit gogoasa, mi-am luat sertarul de craft cu totul in bucatarie si am mesterit un semn de carte cu mar.
semn de carte cu mar
- am decupat din fetru verde doua dreptunghiuri si le-am rotunjit la capete (am obtinut doua ovale lunguiete)
- am taiat un mar micut din fetru rosu
- din fetru alb am decupat aceeasi forma, dar putin mai mica
- le-am cusut cu ata neagra - 4 cusaturi mici, fix ca 4 seminte :)

- dintr-un fetru mai inchis la culoare am decupat o frunza mica de tot si am cusut-o
- din alte doua cusaturi i-am facut si codita (am folosit ceva fir mai gros, pus in doua)
- am cusut cele doua ovale si intre ele, in partea de jos, am prins o bucata de snur/sfoara
- la cele doua capete ale sforii am cusut doua frunzulite de fetru si gata a fost

Deja se facuse noapte bine de tot si dadusem in mania merelor, asa ca nu m-am putut abtine si la ambalaj am folosit tot mere :))

Asta pentru ca mi-ati facut voi pofta de amprente cu merele taiate in toate felurile posibile :))

Mai multe mere puteti gasi in colectia de la Little Lucky

12 comments: