10 November 2012

Tineretului si Vacaresti

Parcul Tineretului

E, prin traditie, parcul nostru de suflet, in care ne-am petrecut mare parte din viata de tineri burlaci si tineri casatoriti. In calitate de tineri parinti am trecut mai rar pe acolo, dar de fiecare data Maria a fost teribil de entuziasmata.

- de rate
- de rate foarrrrte foarrrte aproape
Nu am reusit sa o prind in timp util, dar era una chiar langa noi :)
- de locurile de joaca cu ustensile nemaivazute pana atunci (si pline de roua la 9 dimineata, deci data urmatoare m-am echipat cu inca o pereche de pantaloni pentru ea)
- de scari - multe multe multe scari. yey!
- de conuri, castane, frunze, iarba si alte vegetale
- de veverite
Oare pe veveritele de aici le cheama tot Mariana?
- de terasa asta foarte faina care da fix in lac si are gardulet de sticla

Parcul Vacaresti

L-am descoperit din greseala, mergand spre statia de autobuz de dupa Tineretului. Tocmai ce fusese amenajat.

In ultima vreme primeste, in schimb, din ce in ce mai multe puncte din partea mea.

- parca iarba e mai grasa si mai verde


- cerul e ceva mai albastru :))

- frunzele sunt mai necalcate - sau cel putin erau, inainte sa intre Maria in ele (primul contact cu fosnetul de frunze si chiuitul aferent - check)
- sunt gratare, care in timpul saptamanii sunt foarte foarte libere (pentru cine zace pe acasa, ca noi) - aici am prins cea mai faina ploaie de anul asta, asteptand sa aprinda baietii focul; si Maria a prins cea mai strasnica balaceala in noroi ever :)
- bancile sunt exact la inaltimea care trebuie, ca Bucuria sa le inspecteze in voie
- si sunt aparate de gimnastica pe care sa le folosim intens dupa ce iesim la pensie, ca pana atunci...
 
- are podete mai pentru copii
 
- si ceva potentiala lectie de istorie / literatura :)) - in Suceava probabil i-ar spune "Parcul la Multi Barbosi" sau "La Toti Barbosii"

 - si, last but not least, are chestia asta din total alt film...
... care imi place taaaaare tare mult...
... si care face pic-pic de pe acoperis (se vede mai bine daca dati cu zum :p)

Voi cu cine votati? Unde va e cel mai drag si mai drag sa mergeti la copaci? (in mediul urban, ov cors :P)

4 comments:

  1. Parcul asta de la urma nu e Parcul Copiilor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parca ii zice si asa. E cel de la Palatul Copiilor

      Delete
  2. Replies
    1. :)) lumea asta e tare mica. poate stateam in acelasi cartier si in SV :))

      Delete