05 May 2012

Declar deschis sezonul: limonada!

A venit vara, am deschis sezonul la facut si baut limonada :)



Simplu, ieftin (chiar daca vara lamaile sunt foarte scumpe fata de iarna, tot merita), sanatos si absolut delicios. De data asta am folosit lamaie, miere, catina si apa. De obicei pun apa plata, am incercat si cu apa minerala, dar mi s-a parut ca a iesit ca o lamaie stricata si acidulata :) Mai puteti adauga busuioc (avem un ghiveci de la Ikea), menta (cand incepe sezonul), fructe zdrobite (piersici, capsune, caise). Aici fiecare dupa gust, dupa posibilitati.

Trebuie sa recunosc ca, pentru mine, un factor decisiv in a bea sau a nu bea limonada a fost carafa - in care sa am loc sa ma desfasor, sa storc lamaia, sa picur mierea, sa amestec - in cantitati mai mari. Daca e sa fac asta la fiecare pahar nu am rabdare si renunt.

Puteti citi mai multe despre ingredientele de baza din limonada: lamaie, busuioc, menta, catina. Ca sa nu mai spun ca asa e mult mai usor sa bei cei 2 litri de apa pe zi.

2 comments:

  1. http://www.lauraadamache.ro/2011/05/sirop-pentru-limonada.html

    Aici e o idee cu sirop de limonada de casa, se tine la congelator si se foloseste cat ai nevoie.

    Eu mai fac si compoturi vara, cu ce imi cade in mana,pt ca nu pot bea apa plata, iar cea minerala nu e sanatoasa (e dura si duce la pietre la rinichi).

    Imi place blogul, o s ail vizitez mai des!

    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uau, ce idee faina! Must do.

      Te mai astept in vizita :)

      Delete