21 May 2012

Cartile Mariei

Nu e un secret ca suntem topiti dupa carti. Ne plac, le cumparam mai des decat le citim, stam cu nasul in ele cand sunt noi si miros a tus. Si cred ca si Mariei ii plac, judecand dupa pofta cu care musca din ele :)

Si tot batand anticariatele, asa, de hobby, am dat peste niste carti de copii tare tare faine si incredibil de ieftine. Asa ca daca aveti drum pe la Unversitate (Doamnei sau peste drum de Coltea) sau peste drum de Sfantul Gheorge, dati o fuga pe la Antic Ex Libris.

Acolo am gasit urmatoarele minunatii:

Colectia Easy Learners
Niste carticele tare simpatice, cu ilustratii curatele si frumoase, ne-calculatoristice, cum rar se mai gasesc pe la noi.

La 1.99 RON bucata :D

Apoi e colectia Peekaboo, cu usite care se deschid, dupa care Maria e topita. Drept dovada a si capsat una dintre ele, de buna ce e.

Si ajuta si la dezoltarea motricitatii fine, acum Maria reuseste sa nimereasca locul special de unde se deschid usitele. Astea au fost mai scumpe, 5.99 RON bucata, dar au meritat cu varf si indesat. Nu plecam la drum fara ele in geanta.

Apoi sunt cele care se invart, ceva mai mari, tot la 5 RON bucata. Din astea am mai gasit doua.

Si, in cele din urma, cartile de spuma. Primele pe care le-am luat. Primele devorate cand ii ieseau primii dinti. Asta e ce a mai ramas din ele.
Au fost foarte bune pentru ca sunt usoare si mici, si destul de rezistente: cea care a mai ramas arata chiar bine, avand in vedere prin ce a trecut :)

Carticelele astea cu gadget-uri, mai ales cele cu usite, ne-au facut de foarte multe ori viata mai simpla in autobuz sau la biserica sau oriunde am avut de mers si Maria isi pierdea rabdarea. Cam jumate de ora avea ocupatie cu ele. Acum are cam 10 minute, ca s-a cam prins cum sta treaba.

Voua ce carti de copii va fac viata mai linistita pret de cateva minute?

6 comments:

  1. Foarte frumoase carticele! Si foarte ieftine!!! Imi plac in mod deosebil cele de la Easy Learners, iar la 1.99 sunt gratis.
    Si eu mai cumpar de la SH, dar pana acum nu am gasit decat in germana, nu si in engleza.

    ReplyDelete
  2. Ce fain! Noi am gasit doar una in germana pana acum. Astea is faine tare ca sunt in engleza britanica, dupa care sunt topita :)

    ReplyDelete
  3. Am sa pozez si eu cartile noastre. (doar sa-mi fac putin timp)
    Cred ca stii deja despre colectia carti pentru copii. Daca nu, rasfoieste-o, vei gasi carti foarte interesante.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asteptam poze, cand ai timp :)M-am uitat pe colectie si am facut un wishlist enooooorm...

      Delete
  4. Ah, ce draguuute sunt, si noua ne plac cartile mult. Acum cred ca e un pic cam mare a mea pentru ele, dar tot as da o fuga pana acolo. Nu iti pui si tu un camp din ala sa primesc anunt pe mail, Google Reader e minunat, multumesc, dar si pe el trebuie sa imi aduc aminte sa il vizitez :). Si bte, evident, imi place blogul, e f. util :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au pentru toate varstele, poti incerca.

      Am pus ceva chestie pentru postari, dar de o ora incerc abonarea prin email si nu reusesc sa imi dau seama cum se foloseste feed burner... Mai incerc. Pana acum nu a fost nevoie ca nu prea era lume pe aici :))

      Te mai astept! :)

      Delete