16 July 2016

Capsula timpului

Sau, mai bine zis, valiza timpului, care aduna praf si ascunde dragoste sub patul meu din Suceava.



Valiza care imi povesteste despre Ligia-copil si Ligia-adolescenta lucruri pe care abia le disting printr-o ceata luminoasa.



Valiza care imi aminteste cine vroiam sa fiu :)


Valiza grea de dragostea prietenilor mei.

Valiza plina cu bucati de puzzle-oglinda - scrisori si biletele in care se reflecta bucati din tine: tu, cea mai buna prietena a cuiva; tu, vecina de la care se imprumutau carti si caiete de comentarii in scoala generala; tu, colega zambitoare din ultima banca; tu in feluri in care nu te-ai vazut singura niciodata. Imaginea ta, sparta in biletele si felicitari si martisoare.




6 comments:

  1. Foarte frumos ... am si eu asa ceva ... e minunat sa te regasesti peste ani !!!

    ReplyDelete
  2. hihi, ti-ai vazut visul cu ochii, cel putin visul de la pct. 6. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :)) am mai bifat 1 si 2, deci rata de succes 50%

      Delete
  3. De mică erai cu listele :)) Am şi eu o cutie cu amintiri, pusă undeva sus, să nu ajungă fetele la ea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dada, de cand am invatat sa scriu :))
      O sa fie fain sa ne uitam impreuna cu fetele peste ani si ani. Pana atunci, la ascunzatoare cu amintirile :P

      Delete