19 August 2012

Pescuitul de reviste

Ideea am gasit-o la Ama. Am avut nevoie de:
- o zi calduroasa (check - au fost o multime in ultima vreme, mai ales in Bucuresti)
- un lighean cu apa
- ceva reviste colorate (un pliant Cora mai lucios a fost fericitul castigator)
- un prosop mai mare, sa nu se ude prea tare covorul
si, desigur, toddlerul din dotare.

Am rupt bucatele de reviste, le-am aruncat in apa si am asteptat sa le pescuiasca. Degeaba. Pentru ca a avut mult muuuult prea multa treaba sa plesneasca apa cu mainile in toate formele si cu toate vitezele posibile si imposibile. Apoi am luat diverse jucarii de prin preajma, sa vedem daca se scufunda sau nu. 

Nu va lasati pacaliti, nu pescuieste revista, doar plescaie apa cu mana :)

 Asadar, pescuit propriu-zis nu a fost, dar a fost distractie cat cuprinde :)

No comments:

Post a Comment