30 August 2012

Nestea de casa

Asa cum zicea si Iulia azi despre regulile cu privire la alimentatie, si noi ne-am obisnuit sa nu mai cumparam sucuri din comert si sa le inlocuim cu limonada. Insa am avut nevoie in ultima vreme de un mic impuls energetic, ca pe vremea cand beam Cola in facultate :">



Pentru ca noi nu bem cafea, ne-am apucat sa facem Nestea de casa:

- intr-o carafa de un litru pun 500ml apa, 1 lingura de miere si storc o jumatate de lamaie
- intr-un ibric pun la incalzit 500ml apa si, cand apa da in clocot, inchid aragazul si pun o lingura (sau mai putin, in functie de cat de panica e cu treaba la serviciu sau acasa) de ceai negru sau verde (am unele foarte aromate, cu tot felul de flori si plante, primite de mai multi ani)
- dupa ce se infuzeaza ceaiul, il strecor direct in carafa
- amestec bine si mai pun gheata sau o crenguta de busuioc/menta

Nu e o bautura de fiecare zi, pentru ca ceaiul negru in exces nu e chiar asa bun pentru sanatate. Dar pentru ocazii speciale de adorm-cu-capul-pe-birou-desi-abia-m-am-trezit-si-am-multa-treaba e foarte bun :)

2 comments:

  1. Arata foarte bine nestea-ul tau. Cred ca e si foarte bun :)

    ReplyDelete
  2. noua ne place :) daca incerci, sa imi spui cum ti s-a parut

    ReplyDelete