02 April 2014

Un giveaway de aprilie

Pentru ca am ratat ziua de nastere a blogului (yey, doi ani si un pic :) ), pentru ca primavara frumoasa, pentru ca aprilie cu copaci infloriti (cea mai frumoasa luna din an, daca e sa ma intrebati pe mine) si pentru ca multumesc ca ne treceti pragul, am pus la cale un mic giveaway.

Cum nu m-am putut hotari cum sa combin cadoul, l-am facut doua, asa ca puteti alege :)

Varianta 1

Staretul Efrem Katunakiotul - carte scrisa de Ierom. Iosif Aghioritul
Cum sa imbunatatim relatiile cu parintii - o carte aparuta la editura Sophia. Cuprinsul il puteti vedea mai jos

Creations en laine feutree - o carte cu tutoriale in limba franceza, contine descrierea pasilor pentru fiecare proiect (colier, geanta, brose, etc), precum si sabloane pentru fiecare obiect in parte. Un exemplu mai jos:
Si revista Cuvinte catre tineri, 2009 - revista Manastirii Putna (pe care am uitat sa o fotografiez :P)

Varianta 2
Jerome K. Jerome - Three men on the bummel.
Un fragment mai jos:

Si, din arhivele personale (ca nu le-am mai vazut de mult timp in alta parte) doua volume de benzi desenate Asterix - Asterix si Cleopatra si Asterix si Cosorul de Aur. Niste carti/reviste teribil de amuzante, le recitesc cu drag de fiecare data.


Pentru a va inscrie, va rog sa lasati un comment in care sa imi spuneti pentru care dintre cele doua variante optati, pana duminica noaptea. Luni vom trage la sorti castigatorii, asa ca nu uitati sa treceti pe aici, sa verificati :) Fac tot posibilul sa va trimit premiile inainte de Paste.

Multam si sa aveti o primavara frumoasa mai departe!

18 comments:

  1. La multi, multi ani! O primavara frumoasa si voua! Eu aleg varianta 1, e exact pe sufletul meu :))

    ReplyDelete
  2. La multi ani, la cat mai multe primaveri cu pomi infloriti tie si blogului tau. :) Tot varianta 1 si pentru mine.

    ReplyDelete
  3. La multi ani pentru blogul tau, avem cu toatele de invatat din el. Merg si eu pe prima varianta! Multumim pentru initiativa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Andra! Te-am notat pe lista pentru 1 ;)

      Delete
  4. Sa fie cu La multi ani! Ma inscriu si eu tot la primul premiu.
    Si tu sa ai o primavara cat mai frumoasa!
    Irina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multam, Irina! Te-am trecut pe lista nr 1 :)

      Delete
  5. La multi ani, frumosi si rodnici, draga Ligia, iar acestui blog minunat pe care il citesc cu incintare de fiecare data, ii urez la cit mai multi cititori! Eu optez pentru cea de-a doua varianta. Lilu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Lilu! Asa sa fie :) Te-am trecut pe lista nr. 2. Chiar ma gandeam ca nu se poate sa nu il vrea cineva pe Jerome :))

      Delete
  6. La multi ani si numai bine! Iti citesc blogul de cateva luni si imi place. Te felicit pentru modelul de viata pe care l-ai ales si ma inscriu si la concurs pentru premiul numarul 1.

    Cu drag,

    Gabriela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc tare mult, Gabriela! Te-am trecut pe lista nr 1

      Delete
  7. La multi ani pentru blogul tau. Merg si eu pe prima varianta! Multumim pentru initiativa! fb ene maria

    ReplyDelete
  8. La multi ani pentru blogul tau. Merg si eu pe prima varianta! fb dulce aleka

    ReplyDelete
  9. Buna! Aleg varianta nr.1. La mai multe primaveri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Imi lasi te rog un nume, sa te pot trece pe lista?

      Delete