29 April 2014

Hristos a inviat!

- Maria, azi e Pastele. Astazi ciocnim ouale rosii.
- Bine, mami! Adu ciocanul sa le ciocnim!

Viata cu un copil de aproape trei ani e ceva incredibil. Lasand la o parte momentele in care ne tavalim pe jos de ras, uneori stam pur si simplu si ne minunam. Viata cu un omulet de 8 luni, care a intrat in etapa de misunat, tras, explorat e o minunatie. Apai daca le si combini pe cele doua, s-a terminat toata treaba.

Suntem inca scurt-circuitati bine de tot dupa Sarbatori. Inainte de Florii am facut un drum fulger pana la Suceava, am bifat rapid zi de nastere si Florii acolo pe o zapada ca-n pragul Craciunului si ne-am intors in Saptamana Mare. E prima data cand nu am regretat impachetatul excesiv, pe principiul "Si daca o sa fie frig". O, a fost frig. Foarte frig. Si zapada. Si aparaie. Si picioare ude, si nevoie de multe schimburi.

Fetele au primit o sumedenie de carti foarte faine, despre care o sa incerc sa va povestesc, eu am primit Hobbitul (yey me!), am venit acasa cu masina incarcata la refuz. Apropo, stiati ca se pot pune chestii sub scaunele din fata de la masina? Dap, asa de tare am umplut masina la intoarcere. Bine, si pentru ca avem masina pusa pe GPL si jumate din portbagaj e ocupat de rezervor Sub care rezervor am bagat, totusi, vreo 15 de carti redescoperite in biblioteca de acasa, fara de care evident nu puteam sa mai traiesc.

De Paste am stat acasa, in tihna, dar programul fetelor a fost dat atat de tare peste cap, incat abia pe la sfarsitul saptamanii trecute si-au revenit cat de cat la orele de somn. Sau de ne-somn, dupa caz.

Markere dry-erase si frigider. Me very happy :)

Sper ca ati avut Sarbatori pline de bucurie alaturi de cei dragi, ca nu ati muncit pe rupte, ca ati apucat sa va bucurati Inviere, de slujbe, de cei dragi.


7 comments:

  1. Iei, chiar ma intrebam de ce nu mai dai niciun semn :) Ma bucur ca ati avut sarbatori/zile frumoase, ca ati primit cadouri...Astept cu mare interes poze cu cartile primite de fete (daaa poze, imi plac pozele cu carti, cum stau ele frumos chitite si asteapta sa fie citite...), si cu cele pe cale le-ai redescoperit acasa :) Si eu am fost la mama zilele astea, si-am venit cu multe carti :))) Chiar comenta sotul cand a urcat cu plasele la etaj "ma, dar ce bagasi in plasele astea, ca sunt pamant". Si inca mai am la ai mei in biblioteca multe, necitite...Apropos de Hobbit, am gasit-o la mama, am uitat ca mi-o cumparasem...So, azi am terminat "mic dejun la Tiffany" si ma gandeam sa incep Hobbitul. Dar nu le am pe restul, si parca mai mult ma starnesc...
    Scuze, m-am lungit...Zi frumoasa!

    Marinush

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yellow! Poti sa te lungesti cat vrei, ca tare ma bucur :)
      Ce ai mai gasit fain prin biblioteca? Do share :) :)
      O sa el fac poze cand doarme Maria, ca pe multe le-am pitulat deja. A fost o combinatie de buni care vrea sa ia cadouri fetelor si reduceri 50% pe elefant, asa ca nu m-am putut abtine :D

      Daca te apuci de Hobbit, sa imi spui cum ti se pare

      Delete
  2. Nici eu nu m-am putut abtine azi, si-am luat ceva de pe elefant, ca doar era transport gratuit...Meniuri de toamna (imi lipsea din colectie :)) ) si Zile intunecate-Yrsa Sigurdardottir...vreo 20ron...Putin, nu? Asa am zis si eu :)))
    De la mami am luat: Mic dejun la Tiffany, Moby Dick, La rascruce de vanturi (vreau s-o recitesc, am uitat-o si am vazut ca a aparut continuarea), Pacientul englez, Sarutul dinaintea mortii, Samburele vietii, Laleaua neagra, Hanul Jamaica...
    M-am apucat de Hobbit, inca nu m-a prins atat de tare incat sa nu dorm noaptea...dar e draguta. M-am gandit ca daca vreau sa citesc si trilogia nu-i musai s-o cumpar, o are nepotul meu :))

    Marinush

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt evil astia cu cartile lor ieftine, clar :)) Cum sunt cartile astea cu meniurile? Sunt retete simple? M-ar ajuta la incropit meniu saptamanal dupa ce ma intorc la munca? :)

      In rest, spor la citit! :)

      Delete
  3. Da, sunt retete simple, cu ingrediente normale, specifice fiecarui anotimp. Au fost 4 carti...Cand am timp iti scriu cateva retete, sa-ti faci o idee...
    Am terminat Hobbitul, mi-a placut. Dar sunt convinsa ca mi-ar fi placut mai mult in tinerete :-)) Cred ca totusi prinde mai bine tinerii, nu babele :))) Azi ii fac o vizita nepotului, sa iau trilogia; daca n-o citesc acum, nu cred ca o voi mai citii vreodata...
    Zi frumoasa!

    Marinush

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multam, o sa incerc si eu cele cu meniurile. Zi faina!

      Delete
    2. Multam, o sa incerc si eu cele cu meniurile. Zi faina!

      Delete