10 June 2016

Recomandari de weekend

Daca aveti ceva timp in weekend, poate va sunt de folos urmatoarele:

De pe net adunate: Why you will marry the wrong person - un articol foarte interesant pe New York Times

De citit: Bill Bryson - The life and times of the Thunderbolt Kid - O carte proaspata si extrem de amuzanta despre copilaria lui Bryson, un american care si-a petrecut mare parte din viata in Marea Britanie. Abia am inceput-o, imi place tare tare tare, revin.



De vazut: Ip Man - un film interesant, despre viata unuia dintre cei mai mari maestri de arte martiale (indrumatorul lui Bruce Lee). Vazut impreuna cu Domnul Sot, nu ma asteptam sa imi placa, dar mi-a placut :) (familie, demnitate, onoare, sacrificiu)


De ascultat:

Weekend placut!

4 comments:

  1. melodia e tare dragutza, da' nici versurile nu-s mai prejos! :)

    ReplyDelete
  2. Sa ne mai recomanzi si altele, imi place rubrica :). Mi-a placut mult articolul despre casatorie, a mai adaugat un bonus de panica langa cel pe care il aveam deja vizavi de casatorie :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place rubrica :) Cat despre casatorie, recomand cu caldura orice de pe http://drkellyflanagan.com/ pentru a contrabalansa articolul din NY Times :))

      Delete