18 September 2014

3 scurte cu bicarbonat

1. curatat argintul
- am cateva bijuterii de argint, pe care nu le-am mai purtat de ani buni. O parte din ele se ingalbenisera tare de tot, cateva erau atat de negre de nu credeam ca mai pot fi salvate
- le-am curatat cu o carpa uda inmuiata in bicarbonat, apoi le-am clatit sub jet si tadaaaaaa zici ca-s noi :)

2. spray pentru picioare
- 30 ml de apa calduta in care se dizolva 3/4 lingurita bicarbonat (+/- cateva picaturi de ulei esential de lavanda)
- se pune intr-o sticla cu fas sau pe niste vata si se da pe picioare inainte de a ne incalta

3. odorizant pentru pantofi
- se amesteca parti egale de bicarbonat si amidon alimentar, se adauga niste picaturi de ulei esential, se amesteca si se lasa intr-un vas acoperit cateva ore (eu am amestecat totul intr-o caserola cu capac, pe care am lasat-o pe masa de seara pana dimineata)
- se pun in saculeti de panza sau pe patrate de panza pe care le legam apoi cu snur (sa iasa tot ca un fel de saculet). Nota: panza trebuie sa fie foarte deasa, altfel curge destul de tare amestecul de bicarbonat si amidon
- se pun in pantofi atunci cand nu ii purtam

2 comments:

  1. eu curat chiuvete, oale, cada cu el. Nu pot folosi substante chimice prea dure (sunt alergica), asa ca bicarbonatul completeaza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tare imi place cum iese cada spalata cu bicarbonat. E si curata,si safe :)

      Delete