19 August 2014

The Big Doodling Book

In weekendul prelungit care tocmai ce-a trecut trebuia sa mergem la Suceava. Dar, cum n-a fost sa fie din motive de proiecte-care-nu-se-termina-la-timp-la-serviciu, am ramas acasa si bine am facut. Am stat in principal in casa si m-am scufundat in carlionti energici si falcute pufoase. M-am imbibat bine bine de tot - cu bucurie, cu tipete vesele si cu tipete nervoase, cu micile capaceli (deja!) si, din nou, cu multa bucurie.

Una din sursele de chitaieli de la sfarsitul saptamanii a fost The Big Doodling Book de la Usborne (multumim, Adina!), cu care Maria ar fi si dormit, daca o lasam. O carte MI-NU-NA-TA (apropo, sunt indragostita de cartile de la Usborne, avem si My First Reading Library, despre care sper sa va povestesc in curand).

The Big Doodling Book nu este propriu-zis o carte de colorat, ci o carte de...doodling :))



Adicatelea, copiii sunt incurajati sa umple contururile cu diverse tipuri de hasura/doodles (ca parca mazgaleli nu e cuvantul cel mai potrivit).  Sau sa deseneze ochi/nas/gura/urechi/maini/picioare pe diverse forme. Hai mai bine sa va arat niste imagini, totusi :P

Noi am inceput cu bufnitele, care ne-au dus cu gandul la The Book of Sleep.


Apoi am completat fetele de animale, prilej cu care am citit din nou Old McDonald Had a Farm (parte din My First Reading Library de care va povesteam mai sus).

 (Ne-am uitat in Old McDonald sa vedem cum arata animalutele)


Si am desenat si lana pe oite si capre, pe un fundal sonor adecvat.

Alte imagini din carte (cateva din cele 96! de pagini):










In punctul asta al existentei, Maria e un pic prea mica pentru genul asta de activitati, dar am inceput sa ne facem mana, desenand apasat, concentrate, cu varful limbii scos in coltul gurii. Eu m-am bucurat tare mult si de grafica minunata a cartii, eye candy, pe cuvant! :)

Si am gasit si fise/semne de carte pentru doodles pe site-ul Usborne, asa ca spor la colorat! :))

No comments:

Post a Comment