08 August 2014

Pinkabella Dress-Up



Cand am fost la Antic ExLibris zilele trecute, pentru a cumpara un cadou, nu m-am putut abtine si i-am luat Mariei o alta carte cu personajele din Casa RozPinkabella Dress-up (acu, fie vorba intre noi, Pinkabella?!?). 
Anyways. Prima carte a Mariei de imbracat fetitele. 32 de pagini frumos illustrate, 4 foi de autocolante minunate (detaliile sunt superbe!), 10 lei.



Maria s-a descurcat bine la lipit rochiile, dar a avut ceva probleme cu pantalonii si pantofii – i-a fost mai greu sa ii lipeasca fix pe desen (a fost un exercitiu foarte bun de motricitate fina).   

E prima data cand pun si eu mana pe o carte de genul asta si am fost foarte incantata de faptul ca nu exista right and wrong. Poti sa faci multe combinatii, hainele nu sunt gata desemnate pentru pagina cutare sau cutare, the sky is the limit. La inceput, asta a inhibat-o putin pe Maria. Dupa ce a prins nitel curaj, a devorat-o ca un livrovor lipitor care se respecta.

Am lipit jumatate din abtibilduri impreuna duminica, restul urmand sa ii ramana pentru luni, in timp ce eu sunt la serviciu.

Luni seara, cartea mai avea, spre surprinderea mea, cam jumatate din autocolante. Cum de?

- Mami, pantalonii nu sunt pentru fetite, ca nu se invart. Iar rochitele le-am terminat de lipit.

Mno. Mai zi-i ceva.

No comments:

Post a Comment