04 June 2014

Plastilina de casa

Sau "despre de ce nu o sa mai cumpar niciodata PlayDough"



Am incercat varianta de casa pentru ca Maria toaca plastilina pana o face farame-faramite si o imprastie prin toata casa. Si, cum plastilina nu e Terminator, sa se reuneasca intr-un bulgare ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, mare parte din ea a sfarsit in sacul de la aspirator.

Asa ca am incercat reteta de pasta modelatoare a Laurei si bine am facut. Mi-a luat cam 10 minute, a costat foarte foarte putin si am umplut trei borcane mari de PlayDough (am dublat cantitatile).

La Laura gasiti tot felul de idei pentru a colora plastilina. Eu am incercat cu o rezerva de cerneala si a mers foarte bine - am colorat cam un sfert din plastilina obtinuta. Ramane sa colorez si restul in alte culori, cand oi mai avea timp.

Pana una-alta, avem cu ce mesteri :)

Spor la joaca!

3 comments:

  1. Ioi ce fain! Fac şi eu pt. Ioan. Când o să cumpăr nişte sare mai ieftină. Am doar sare roz în casă şi n-aş strica-o pe plastilină. :) Sare de lămâie oare unde se găseşte? În supermarket bănuiesc, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mai bine nu cu sare roz :)) Eu am luat-o special pentru chestii dintr-astea pe cea mai ieftina pe care am gasit-o. Sare de lamaie de la supermarket, unde e si praful de copt. Sper sa va placa!

      Delete