17 September 2013

Guess how much I love you - postcards

Tot la Antic Ex Libris am gasit un set incredibil de carti postale (legate sub forma de carte) cu cei doi iepurasi din Guess How Much I Love You - cartea cu cele mai frumoase ilustratii din lume, daca ma intrebati pe mine.



In afara de cateva imagini din cartea propriu-zisa,sunt cateva ilustratii pentru fiecare anotimp:

Primavara

Vara

Toamna


Iarna
Maria e topita dupa carticica asta - ii place tare mult sa ii imite pe cei doi iepurasi (iepurasul sta asa, iepurasul face asa).

As fi cumparat tot teancul de carti, cred ca sunt un cadou foarte foarte potrivit pentru oricine s-a indragostit de Guess How Much I Love You. Un exemplar costa 9,9 RON.




6 comments:

  1. Asa nu se mai poate! Salivez de-a dreptul! Saptamana viitoare musai imi fac drum acolo!
    Irina

    ReplyDelete
  2. Sa te pregatesti, ca e plin de bunaciuni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut ca Laura Frunza a ajuns acolo inaintea mea. :D Cred ca ne-ai mobilizat pe amandoua.
      Nu m-am asteptat sa vad atat de multe carti ieftine pentru copilasi sub 3 ani. O sa scriu si eu pe blog despre achizitiile noastre.
      Multumesc pentru articolele tale! Fara ele n-as fi aflat de magazinul asta.
      Numai bine,
      Irina

      Delete
    2. Ce ma bucur ca ti-a fost de folos! Toate cele bune,
      Ligia

      Delete
  3. Din pacate au dublat preturile... iar ceea ce se gasea la 10 lei este acum 30 de lei.
    Pacat pentru ca era un magazin pe care il vizitam frecvent. Dar cand vad cartea cumparata cu 30 de lei la 60 lei ... no thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, unele lucruri s-au scumpit teribil. Inca se mai gasesc comori pe-acolo (mai ales la cartile pentru adulti, din colectiile clasice Wordsworth sau "the complete works of" - care sunt in continuare la jumate de pret fata de Carturesti, uneori), dar e tot mai greu sa gasesti chilipirurile minunate din anii trecuti.

      Delete