19 April 2016

Despre jucarii

Ma uit uneori la fete si ma minunez de cat de putine lucruri au nevoie sa chiraie de fericire prin casa sau prin mediul inconjurator :P

In primul concediu la munte cand Maria era mai marisoara a petrecut 2 zile scobind cu un bat in pamant si fugarind niste gaini.

Intr-o iesire pe la Suceava a stat o ora si a construit, impreuna cu Sofia, casute din resturile de lemne de prin curte.

Cutiile de carton de la scutece sunt cand sanii in care se plimba Sofia trasa de Maria, cand case de papusi, cand culcusuri pentru diferite animale.

Sertarul cu ustensile de bucatarie e locul unde se gasesc instrumente pentru o orchestra completa. Si vasle pentru barca facuta din cutii de scutece. Si sabii pentru pirati (da, la gradi la Maria sunt 15 baieti si 5 fete).

Si ma uit asa la ele si mi-e drag si ma gandesc ce fain ar fi daca am putea si noi cei mari sa ne bucuram la fel.


4 comments:

  1. ce fain!!! ce inspirat!!! ce bucurie!!!

    ReplyDelete
  2. Foarte interesant, dupa parerea mea jucăriile constituie un rol important în creşterea şi dezvoltarea armonioasă a celor mici, le stimulează creativitatea si imaginatia. Fetita mea in varsta de 4 ani este pasionata de jucariile Playmobil, sunt extraordinare deoarece redau scene din viata reala. Cu aceste jucarii deprinde rapid abilităţi sociale, cognitive şi cu ajutorul cărora vă înţelege responsabilităţile unui adult. Are o intreaga colectie, si le-am gasit la cel mai mic pret pe bebeardealul.ro unde am primit si reducere. Va recomand: https://bebe.farmaciaardealul.ro/playmobil-casa-de-papusi-mobila?___SID=U

    ReplyDelete