07 March 2016

Lalele din cercuri de hartie - felicitari extrem de rapide pentru 8 martie

Ne-a prins bine de tot microbul cu cercurile de hartie. Si, cum dupa doua saptamani de microbi adevarati care ne-au tinut la pat, aveam nevoie de niste felicitari rapide pentru educatoare si bunici, am purces la lucru.


Felicitare de 8 martie cu lalele

Aveti nevoie de:
- carton - noi am primit de la niste cunostinte ce le-a ramas de la nunta - bucati de invitatii, plicuri, mostre de diverse "place cards" - pe care le-am folosit cu mult succes
- hartie rosie - 3 cercuri
- hartie verde - 2 cercuri
- carioca verde
- lipici de hartie
- un ceva care sa va ajute la trasat cercurile - la mine s-a potrivit o cutie de la un metru de croitorie, iar azi am luat in sfarsit un sablon cu cercuri (yeeeee!)
- un creion
- foarfeca

Ca de obicei, am pregatit eu cercurile inainte, cat fetele dormeau - cate 3 rosii si doua verzi pentru fiecare felicitare.
Cercurile verzi si doua dintre cele rosii de pliaza in doua. Al treilea cerc rosu se pliaza ca in imagine, pentru a obtine un varf ascutit (care va fi mijlocul lalelei).
Felicitare de 8 martie cu lalele
 Pe bucata de carton se lipesc cele trei cercuri rosii - mai intai cel impaturit in 3, apoi cele impaturite in jumate. Apoi desenam codita lalelei cu carioca verde.

Felicitare de 8 martie cu lalele
In cele din urma lipim si cele doua cercuri verzi si tadaaaaaa! Gata treaba :)
Felicitare de 8 martie cu lalele

Urmeaza scrisul/desenatul felicitarilor si bucuratul de bucuria celor care le primesc :)

2 comments:

  1. super!
    O primavara minunata sa aveti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si voi la fel! Cu bucurie si soare si flori!

      Delete