09 July 2014

Din nou, carti! :)



In weekend cautam un cadou pentru fetita unor prieteni si am fost din nou la Antic Ex Libris (dupa multa multa vreme). Iar am plecat de acolo cu un wishlist cat cat China. Noroc ca nu aveam bani la mine, ca puterea de stapanire cand e vorba de carti nu e punctual meu forte.

Am cumparat doua carti de potrivire, pe principiul celor ale lui Eric Carle – trebuie sa alegi din partea de jos exemplul care ilustreaza conceptul din partea de sus a paginii.

Inainte de a le baga in punga de cadou, le-am facut repede poze cu telefonul, special sa vi le arat si voua :P
Flip flap colours



Flip flaps colours 2

Sunt 6 volume in seria Flip Flaps – culori, forme, cuvinte, animale de la ferma, animale de la zoo, animale de companie si costa 5 lei fiecare :)

Am mai cumparat si My Big Box of Little Patchwork Books – o cutie in forma de carte, cu 6 carticele mici, cartonate, cu imagini pe diverse teme.



In seria My Big Box am vazut si Little Animals si Farm Books. Nu am apucat sa ma uit atent, dar am impresia ca se poate face un puzzle din cele 6 carticele (au niste imagini pe spate). Fiecare set costa 10 lei :)
Bineinteles ca nu m-am putut abtine si i-am luat si Mariei ceva, dar despre asta va povestesc in curand.

2 comments:

  1. Cum ma superi tu pe mine! Partial mi-am sters din memorie nota despre existenta magazinului Antic Ex Libris, si uite ca vii acum cu articolul asta...
    Stand mai mult acasa, portofelul meu e inca in siguranta, dar din septembrie reincep serviciul, si sa vezi atunci cheltuiala cu carticele lor minunate!
    Irina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te inteleg perfect! Eu am inceput serviciul de 2 saptamani, de asta am readus la viata relatia de durata cu ei :))

      Delete