11 June 2012

Din piata in frigider

Sa zicem sarumana Cookie pentru sfatul salvator de viata, de timp si de legume. Puteti sa cititi aici la Easy Peasy cum sa faceti sa nu vi se vestejeasca morcovii dupa ce ii aduceti din piata, ce trebuie invelit in hartie, ce trebuie in caserola, ce spalat, ce nespalat, ce taiat, ce intreg. Pentru mine si pentru morcovii mei care se vestejeau mereu in frigider a fost o adevarata revelatie.

Asadar, am venit de la piata cu verdeata si tot tacamul. M-am suflecat, i-am dat fetei o punga cu tei sa scoata floare cu floare (30 de minute castigate :P) si am purces:
- castravetii i-am curatat, i-am bastonat si i-am pus la caserola
- morcovii curatati si spalati, la punga zip
- ciresele si capsunele - spalate si puse in caserola
- verdeata (marar, patrunjel, menta) - cel mai bine la mine s-a pastrat daca pun totul intr-un borcan cu apa pe usa frigiderului
- salata - spalata si uscata (daca nu aveti uscator fensi pensi pentru salata, shake it like you just don't care! e chiar fun pe caldurile astea :) ) tot in punga zip


Cam asa ceva. Caserola aia aburita e cu cirese yummy :)


Mie tare bine mi-a prins chestia asta, mai ales cand trebuia sa fac repede ceva de mancare intre proiect pentru birou si cucu-bau cu Maria. Plus ca acum toate legumele/fructele sunt mult mai fresh si nu se strica asa de repede. Asa ca am luat inca o tura de caserole medii si mai maricele din Ikea, pungi zip tot de la Ikea si, ov cors, legume din piata

Voi cum va organizati in frigider?

6 comments:

  1. Foarte interesant, o sa plic si eu aceste sfaturi.Am citit si sursa de inspiratie si acolo castravetii apareau nebastonati...sau poate ai vrut tu sa-i faci asa?

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca ti-au fost de ajutor informatiile. Am bastonat castravetii sa imi fie mie mai usor: doar deschid caserola si o pun pe masa. Iar daca vreau sa ii pun in salata, tai bastonasele in cuburi si e gata treaba

    ReplyDelete
  3. ca sa pricep si io mai bine (ca mi-e lene sa intru pe linkul dat de tine)
    castravetii se pastreaza mai bine curatati de coaja si taiati felii?
    ca nu te cred :P

    ReplyDelete
  4. asa umbla vorba. Acu nu stiu daca se pastreaza ei mai bine, sau se mananca mai usor (asta sigur) si nu apuca sa se vestejeasca :)) dar la mine de cand fac asa nu mi-au mai murit castravetii si morcovii in frigider :p

    ReplyDelete
  5. Am tot citit in multe locuri si am si experimentat, rosiile nu se tin in frigider, ptr ca frigul le ia din aroma si le inmoaie.Eu le tin in bucatarie, se strica doar daca sunt multe unele peste altele, in vreo ladita sa zicem, altfel tin foarte bine ca le mancam destul de repede....

    ReplyDelete
  6. Auzisem undeva de chestia asta, dar mi-a fost frica :)) pentru ca la noi e foarte foarte cald acum. Dar o sa fac o proba cand aduc iar rosii din piata. Multam de pont!

    ReplyDelete