07 November 2014

Papusile de la Ikea

Intr-una din vizitele la Ikea, pe la inceputul anului, am dat intamplator peste niste cosuri pline cu jucarii mici de plus (cam de lungimea unei palme) la 2 lei si ceva bucata. Am zis un mare UAAAAU si am luat una pentru Maria si una pentru Sofia. Daca imi dadea prin cap sa iau mai multe, tare bine mai era. Sunt doua personaje din cartile de la Ikea.

Nu am retinut cum se numeau ele (le-am taiat etichetele imediat dupa ce le-am facut poza), dar noi le-am denumit generic Domnisoara Ciupercuta si Domnisoara Fluturas :P



 Ne-am jucat mult timp cu ele, le-am rontait ca pe acadele (unii dintre noi), au fost jucariile de luat in masina timp de cateva luni si inca se tin foarte bine. Va dati seama ce inseamna asta, avand in vedere ca fericitele posesoare aveau, atunci cand am cumparat papusile, aproape 3 ani, respectiv 6 luni. Daca nu s-au destramat jucariile pana la ultimul fir de ata, inseamna ca sunt chiar de calitate :))

Au fost extrem de utile pentru pretend play, mai ales in contextul in care ele sunt surori si, sa vezi coincidenta, se poarta exact ca Maria si Sofia, doar ca impart jucariile si nu se capacesc una pe cealalta :))

Din mai am adus-o in familie si pe Printesa Klara. Ne mai lipseste regele Gullgosse pentru o familie completa de tati, mami si doua fete ;)
Din pacate nu le-am mai vazut pe stoc (cred si eu, la 2 lei bucata, cred ca s-au vandut precum chiftelele suedeze, pe vremea cand erau la reducere). Daca mai ajungeti pe la Ikea si le vedeti pe stoc, dati de stire :))

5 comments:

  1. Noi nu avem Ikea in oras, dar imi place mult colectia ta!

    ReplyDelete
  2. Cred ca le-ai gasit in cos si ieftine pentur ca erau 'pe iesire', nici vorba de stoc. Am vazut si la noi niste cosuri, dar cum noi avem copii mai mari fugim de jucarii cat putem, nici vorba sa vedem despre ce e vorba. Dar...daca il vad pe dl Gullgosse pe la noi, ti-l trimit cu drag, doar nu se cade sa lasam familia despartita, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim, Nicoleta :) Si noi fugim prin Ikea cand suntem cu copiii, ca tentatia e prea mare. Acum s-a deschis un magazin imeeeens de jucarii langa noi, dar mergem pe rand, cand eu, cand sotul, ca nu avem cu cine le lasa pe fete si cu siguranta nu le putem lua cu noi acolo :P

      Delete
    2. Dl Gullgosse a poposit la noi, dupa un drum greu. Ma intreaba de adresa celor doua fete cucuiete si eu nu stiu ce sa-i spun. Ma ajuti tu cu o adresa? Vrea sa intregeasca familia cat mai curand...in plus a auzit ca ati construit si casuta...

      Delete