27 November 2014

100 de jocuri pentru copii de luat si-n calatorii

Si de pus sub pom, dupa caz :)

Am vazut setul asta de carduri cand Maria avea o luna si mi-a ramas gandul la el de atunci. Candva pe la inceputul anului am facut o comanda mai mare pe elefant si, cum era 50% reducere la tot, am strecurat in comanda si setul.
100 de jocuri

E vorba de 50 de cartonase scrie si sterge, putin mai mici decat cele de la Gama, cu cate doua activitati pe fiecare cartonas.

Sunt tot felul de joculete: gaseste diferentele, labirit, activitati cu cifre si litere, adunari, exercitii de creativitate, etc. Cateva exemple puteti vedea mai jos.




Cred ca cel mai mult mi-au placut cele cu diverse forme pe care le transformi in diverse imagini. Mariei ii plac cel mai mult cele de unit perechile sau de desenat ochi, nas si gura pe diverse fete. Multe carduri o depasesc pe Maria acum - sunt si cateva cu exercitii de scriere sau cu mici adunari. Dar le-am sortat pe cele pe care le poate face acum si ii plac tare mult.

La noi au aparut la editura Clever Book. Daaaar am recunoscut ilustratiile (sunt un fel de illustration geek :P) si m-am uitat mai atent pe coperta: setul de carduri este facut de Usborne :)

Voi le aveti? V-au placut?

2 comments: