28 March 2014

Super agenda si un "to do list" de printat

De cand avem imprimanta cu CISS, mi-am facut de cap in ultimul hal cu caietele, mapele si jurnalele gospodaresti. La jurnalul casei am mesterit cel mai mult, pana l-am adus la o forma functionala si colorata (pe dinauntru) si draguta :) Trebuie sa ii mesteresc si o coperta din material dupa modelul de aici, dar masinii de cusut nu i-a sunat ceasul inca.


Dupa ceva ore de sapat pe internet dupa template-uri, scos la imprimanta, taiat si perforat foi am in sfarsit "memoria externa" functionala la care am visat intotdeauna: super-agenda casei! Mai precis, super-caietul-mecanic-al-casei, pentru ca, de cand au intrat caietele mecanice in viata mea, nu mai exista alte variante. Am ajuns la concluzia ca agendele si caietele normale imi limiteaza libertatea de miscare si nu putem convietui pasnic :P

Revenind, am impartit mega-caietul mecanic in mai multe sectiuni:

To do list zilnic
Am incercat mai multe variante, dar nici una dintre ele nu mi s-a potrivit manusa (poate si pentru ca am foarte foarte multi pitici pe tema papetariei si a spatiului dintre randuri :)) ) asa ca am stat ceva vreme sa imi fac un template personalizat. El arata cam asa:
Daca va place si vi se pare util, puteti descarca un to do list gol (fara ce am completat eu in partea dreapta). Am mai facut un template de to do list + multumesc (eu am renuntat la varianta asta pentru ca arunc foile dupa ce trece ziua respectiva si am in agenda niste foi separate unde imi notez lucrurile pentru care sunt recunoscatoare). Lista e in format A5, cate doua pe o pagina A4. PS sunt 10 pahare cu apa, ca tot vine vara ;)

To do list saptamanal - de aici:


To do list - dumping ground - locul in care imi notez tot ce imi vine in minte ca trebuie facut, pe termen mai lung sau mai scurt, sa nu uit. Template de aici


Foi simple, pentru notite (nu m-am putut abtine si mi-am facut un template si pentru asta :P):

Lista cu carti de citit:

Lista de cumparaturi:

Tabelul cu apometrele
Adresele persoanelor carora le scriu scrisori/trimit colete
Lista cu zilele de nastere, de aici
Lista cu conturi si parole (prescurtate, cat sa stiu care si cum)
Lista pentru curatenia generala (sparta in taskuri de 15-20 de minute)

Foi cu retete de detergenti si tot felul de alte informatii utile la casa omului

Informatii cu privire la masina (revizii, RCA, ITP, etc)
Lista de storage - mi-am notat ce am ascuns sub pat, pe dulapuri, etc., sa imi fie mai usor sa le gasesc fara sa le rascolesc pe toate

De regula printez totul pe foi reciclate - prietena mea care a terminat arhitectura ne-a facut un bine cu vreo 2 cutii de hartie (cursuri printate pe o singura parte) - tai si perforez. Partea cu taiatul ia putin mai mult timp, dar fac asta cam la doua luni, asa ca merita.

Daca nu ati gasit inca un template care sa va multumesca, puteti da oricand un ochi pe Pinterest. Am descarcat o multime de template-uri de liste si de materiale pentru home management binders pentru ca-s asa frumoase de nu m-am putut abtine.

Voi aveti mega-agenda casei? Ce mai notati in ea?

3 comments:

  1. Iti multumesc din inima pentru "To do list" zilnic! De mult vreau ceva in romana si la facut acest lucru sunt cam antitalent. De abia astept sa am iar imprimanta functionala. Seara frumoasa!

    ReplyDelete