08 March 2014

Pompoane si iar pompoane

Cand am inceput sa citesc bloguri mamicesti am aflat de existenta acestor obiecte pufoase, colorate si profund imprastiabile peste tot: pompoanele. Prin urmare, am decis ca nu mai putem trai fara ele (cum se intampla, de obicei, cu orice lucru despre care citesti atunci cand esti first-time-mom) si am cumparat pompoane de 3 marimi diferite. Si tare utile au mai fost la casa omului.

La inceput le-am pus in pahare si le-am turnat cu spor in alte pahare si apoi in alte pahare si tot asa.


Apoi le-am strans bine intre degete, sa stimtim cum fac un fel de scart-scart, daca le strangi suficient de tare.

Apoi am facut una din cele mai apreciate jucarii: intr-o cutie de bomboane Roche, sustrasa dupa o petrecere de la serviciu, am incercat sa punem pompoane cu clestele sau cu lingura. Ne-am jucat asa saptamani in sir si apoi am uitat si de cutie si de pompoane.


Pana acum cateva zile, cand am scos cutia cu pompoane de la naftalina.
Dupa ce le-am pus repede inapoi de vreo doua ori cu clestele si lingura, am scos pompoanele si ne-am invartit in jurul lor, sa vedem ce mai putem face cu ele.

Le-am pus in capacul cutiei si am suflat in ele, ca sa le plimbam dintr-un capat in altul

Apoi am facut oameni de zapada

Si frigarui/senvis

Si inghetata

Si copaci



Dar mai ales bomboane. Minunate bomboane cu care am hranit toate papusile si toate animalele si tot ce am mai prins prin casa



Dap, merita sa luati pompoane. Mici, mari, sclipicioase, de care gasiti. Si cat de multe :)

No comments:

Post a Comment