22 February 2014

The Usborne Little Girls' Activity Book

- Mamiiiiiiiiiii, vreau iar cartea roz frumoasa!

Dap, nici nu putea sa ii  spuna mai bine: e Cartea Roz Frumoasa.

Girls activity book  usborne

Cand am luat-o de la posta si am desfacut pachetul (pe drum, evident, ca nu am putut sa ma abtin), m-am gandit pentru o secunda cum ar fi sa fug in lume cu ea si sa colorez/completez EU totul in ea, muahahahaha! Atat de frumoasa e. Din fericire, momentul de bad mommy m-a tinut milimetric de putin, plus ca nici nu aveam cariocile si creioanele colorate la mine, asa ca am ajuns cu cartea acasa.

Pentru ca tocmai primisem de la buni My First Reading Library, tot de la Usborne, o minunatie despre care o sa va povestesc in curand, am facut pierduta cartea roz printre cartile mele. Maria deja inota in carticele noi, asa ca nu era momentul.

Pana zilele trecute, cand ochiul de vultur a depistat un cotor roz de carte intr-un loc neautorizat din biblioteca materna.

- Vriau sa ii citesc lui bebe cartea roz!

Inevitabil, deschiderea cartii roz s-a lasat cu o chitaiala plina de entuziasm si cu cantec. Sa va arat de ce:

- am avut de numarat
- de gasit si colorat

- de gasit printi si printese
- de intregit fluturi
si case

- de decorat briose
- de gasit gemenii identici :)
- de plimbat balonul printre nori
Si multe multe altele (adunari simple, sortari, gasit diferente, dot-to-dot)
Iar ilustratiile sunt mi-nu-na-te! E a nu-stiu-cata oara cand rasfoiesc cartea si zambesc larg.


The Usborne Little Girls' Activity Book este de la Editura Usborne (multumim, Adina!) are 64 de pagini format 25 x 21.5 cm, din care 4 pagini de autocolante pentru activitatile din carte.
Foile sunt cusute foarte bine, hartia e rezistenta:
Sunt atenta la detalii de genul asta de cand am dat niste bani pe cateva carti care, de prost-legate ce erau, s-au risipit in cele 4 vanturi.


Am mai ochit si The Usborne Girls' Activity Book, dar mai avem ceva de asteptat pana atunci. Evident ca Maria, la nici 3 ani, e muuuuult muuuuult prea mica pentru unele activitati din cartea pentru little girls, dar lucram la asta :)

Ne-am distrat cu activitatile de numarat, cu fetele care aveau nevoie de ochi, nas, gura si par, am colorat ceva rochite si ne-am bucurat. Uitasem ce fain e sa colorezi! Maria abia acum incepe sa fie interesata de subiect si cred ca e prima data cand am stat si am colorat cot la cot. Cred ca ne pregatim sa intram intr-o noua etapa, frumoasa si provocatoare in alte feluri decat pana acum, si abia astept :)

2 comments:

  1. Foarte frumoasa cartea!!! Ne poti spune de pe site ai comandata-o si cam cat a costat? Multumesc!

    Mihaela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, cartea o gasesti la Micul Cititor https://www.facebook.com/MiculCititor si am vazut ca e acum la reducere - costa 28 in loc de 46 RON. Pe pagina de facebook gasesti adresa la care poti plasa comanda :) Spor la joaca!

      Delete