09 December 2013

Barba Mosului sau calendarul nostru de advent

Mare pacoste e si internetul asta cate-odata. De exemplu atunci cand se apropie Craciunul si peste tot te ademenesc proiecte care de care mai crafty si mai spectaculoase. Acu, cand e vorba doar de tine, mai poti sa de abtii. Dar cand e vorba de binele copilului, sa curga aracetul si sclipiciul :))

Totusi, de data asta am reusit sa ma abtin. Aveam de ales intre a investi bruma de timp liber pe care o aveam in mesterirea unui calendar fain de advent si a face efectiv ceva cu Maria, avand ca reper o foaie scrisa (destul de urat, as putea adauga) cu pixul in master-agenda mea. Faptul ca  Maria nu e inca destul de mare si maldarul de rufe + bucataria praf m-au convins sa aleg a doua varianta.

Totusi, am ales o modalitate grafica de a marca zilele ramase pana la Craciun. Am printat si laminat un Mos Craciun de la Busy Little Bugs (colectia de materiale gratuite e tare tare faina si mai sunt cateva fise pentru Craciun) si in fiecare zi lipim pe barba cate o bulina rosie.

7 down, 18 to go :)

2 comments:

  1. Frumoasa idee...eu incerc sa ma tin de "o activitate pe zi", dar cu greu...ne mai ramane cate-o felicitare neterminata :( La anu'...vom fi mai mari, si cu mai mult timp liber...

    Marinush

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mult spor la mesterit! Asa e? Cand cresc e mai mult timp?

      Delete