30 January 2014

Infasatul cu picioarele libere

Sau infasatul sumo :)

Nu sunt un mare fan al infasatului, dar au existat cateva situatii in care fetele se simteau mai bine infasate, chiar daca stateau in brate. Niciodata nu am fost convinsa de infasatul-cocuta-sarmaluta cum ne faceau ai nostri cand eram mici, sa avem picioarele drepte. Asa ca, atunci cand am vazut la maternitate infasatul-sumo, mi s-a parut o varianta foarte buna pentru ca lasa picioarele sa stea in pozitia fireasca de broscuta.

Pentru ca Sofia nu a avut chef sa stea la poza, v-o prezint pe papusa noastra... fara nume :)

Pentru inceput, intindem paturica sau prospul si asezam copilul cu umerii pe una din cele patru laturi ale lui.
infasat sumo 1

Luam una din laturile paturii, o trecem peste mana cea mai apropiata si o bagam sub spate, lasand cealalta mana libera.
infasat sumo 2
Facem acelasi lucru si cu cealalta parte a paturicii
infasat sumo 3
In felul asta, picioarele raman libere
Adunam intre picioare materialul ramas, cam asa
infasat sumo 4
Il rasucim, asa incat in partea de jos sa se formeze un fel de scutec
infasat sumo 5


Ridicam partea de jos a paturii peste piept
infasat sumo 6


Indreptam putin patura tragand de colturi, apoi punem colturile sub spate, cam asa
infasat sumo 7
Nu imi dau seama daca e foarte clar ce zic eu aici, dar daca aveti intrebari, nu ezitati.

2 comments:

  1. Eu l-am înfăşat. Până pe la vreo 2 săpt. Chiar şi picioruşele, dar nu-l strângeam tare. Mâinile i le lăsam libere că aşa-i plăcea. Am observat că dormea mai bine şi îi şi plăcea la căldurică.
    Cu al 2-lea copil, dacă se naşte în plină vară, probabil n-aş mai face asta. La noi e destul de cald în ap.

    Citisem la un moment dat că dacă e înfăşat se recreează "mediul" din burtica mamei unde era cald şi strâmt. Păi nu ştiu, fiecare face cum consideră.

    ReplyDelete
  2. Da, cred ca depinde de la copil la copil. Stiu multi prunci care se simt tare bine infasati, dar ale mele doua fete nu se numara printre ei :)) Doar cand erau foarte mici le era bine cu mainile infasate

    ReplyDelete