23 February 2016

Despre vise

Intr-o dimineata m-am trezit abatuta - se inchisese cafeneaua mea preferata din Suceava-din-vis. O cafenea care nu exista in realitate, dar care, in Suceava-din-vis, apartine unor prieteni de familie. Am fost acolo de cateva ori cu colegii de liceu. Arata foarte dragut si avea cafea buna :)) Ligia-din-vis bea ocazional cafea, spre deosebire de Ligia cea adevarata.

Suceava-din-vis arata de fiecare data la fel, complet diferit de Suceava reala. Acelasi drum trece de Sfantul Ioan si merge spre Cetatea de Scaun, taind-o prin cimitir. Liceul meu e de fiecare data la fel, drumul pana la el e la fel mereu, casa colegei mele de banca din liceu e tot acolo, de fiecare data cand ma plimb prin Suceava-din-vis.

Si nu e doar Suceava, avem locurile noastre speciale la marea-din-vis; uneori mai descoperim cate o cazare faina in statiunile pe care stim deja; e un loc unde, de fiecare data, sunt multi crabi. Preferatul meu e digul pe care ajungem, de fiecare data, la apus :)) Mai putin preferatul meu e locul unde, de fiecare data, se surpa plaja :P

Am aceleasi harti pe care navighez in majoritatea viselor. Doar oamenii si intamplarile se schimba, dar lucrurile se inscriu intr-o continuitate teribil de interesanta. Minunata lume a creierului uman :)


2 comments:

  1. Visele mele sunt incredibil de vivide, au atata actiune in ele ca uneori ma trezesc epuizata, sunt atat de intense incat au gust mai ceva ca realitatea si uneori se adeveresc in viata reala, asta nu prea imi place pt ca am tot visat prevestiri de decese (daca imi e ruda de sange sau nu) care s-au adevertit si in afara ca oricum nu pt schimba nimic sunt si terorizata de visele astea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E teribil cand te trezesti obosit dupa un vis foarte solicitant. Sa ai somn linistit si vise cat mai frumoase!

      Delete