17 November 2015

Despre carti, preturi si supravietuire

Azi, in metrou, cineva citea Ghidul autostopistului galactic. I-am zambit larg, chicotind in gandul meu in timp ce imi aminteam citate din carte si ma intrebam cum o fi tradusa (mi se pare aproape imposibil sa traduci cartea asta si sa do it justice, ca sa zic asa)

Asa ca, la birou, am intrat pe elefant sa vad cine a tradus Ghidul si sa citesc cele cateva pagini care sunt puse pe site.

Apoi am vazut, cu coltul ochiului, ca elefantul avea reduceri, printre altele, la Wordsworth Classics, colectie in limba engleza care mie mi-e tare draga si din care am destul de multe carti.

Hahaha, mi-am zis in gand, uite ca elefantul, la 45% reducere, tot iese mai scump decat la AnticEx Libris, unde vazusem multe carti din Wordsworth Classics la 9 sau 10 lei.

Asa ca am intrat pe AnticEx si am ramas masca. Multe din cartile pe care eu le-am cumparat in urma cu cateva luni cu 10 lei sunt scoase acum la vanzare cu 30 lei. Colectia Beatrix Potter, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, etc.

Preturile ajung sa fie mai mari decat la Carturesti:

North and South - Carturesti


North and South - Antic ExLibris

Inteleg ca, de exemplu, in cazul de mai sus vorbim de ani diferiti (dar de aceeasi carte, venita de la aceeasi editura), inteleg ca trebuie, cu totii, sa mancam o paine, dar am ramas cu un gust tare amar pe ziua de azi.

2 comments:

  1. Si eu am renuntat sa-i mai vizitez. M-au "linistit" preturile din ce in ce mai mari la carti si agende. Trist, foarte trist...
    Irina

    ReplyDelete