27 October 2013

Ce bine ca nu se matura strazile!

Pentru ca miroase, in sfarsit, a toamna adevarata!

Mult timp dupa ce am venit in Bucuresti, nu am reusit sa imi dau seama de ce aici nu mirosea a toamna de-adevaratelea. Abia cand am ajuns inapoi in Suceava s-a facut lumina: in Suceava nu se matura strazile, poate doar cele "de la drumul mare", cand si cand :)) Cert e ca printre blocuri pe la noi toamna e ca in padure - pe  jos e covor de frunze ude faramitate si chiar miroase a padure. Adica a toamna adevarata (nu se poate toamna mai adevarata decat toamna in padure, asta e clar!)



In Bucuresti, culmea, a tot fost foarte curat :) Cand stateam in Crangasi, desi nu era an electoral, se maturau strazile in fiecare dimineata si in fiecare seara. Si nu parea sa stea primarul la noi pe strada, langa Lacul Morii. In Magheru nu prea erau copaci, deci nici frunze :P Iar in Berceni am prins perioada de dinainte de alegeri, cand se matura intr-o veselie. Anul asta cred ca autoritatile nu mai au nimic de demonstrat la capitolul curatenie, asa ca ma pot bucura de covorul de frunze de pe trotuare. Si de mirosul de toamna adevarata :)

No comments:

Post a Comment