09 August 2013

Do-a-dot cu buline adezive

Am citit prima data despre cariocile Do-a-dot la Raluca. Apoi am vazut multe multe tipuri de fise foarte faine de stampilat cu do-a-dot, pe care le-am strans ca un harciog ce sunt. Dar de carioci nu e chip sa dam (chiar, au aparut si pe la noi?), asa ca am improvizat.


Gasiti foarte foarrrte multe fise cautand pe google "Do-a-dot printables", iar in cazul in care nici voi nu aveti carioci, le puteti inlocui cu:
- buline adezive - ca cele de mai sus (le-am luat anul trecut din Cora, cu 6 lei setul de 10 folii)
- pompoane colorate
- monede
- nasturi
- bilute de plastilina pe care copilul le turteste apoi cu degetul (nu stiu unde am vazut asta initial, dar puteti gasi imagini si aici, in josul paginii)

Voi cu ce mai inlocuiti cariocile do-a-dot?

5 comments:

  1. Se gasesc si la noi, am vazut in magazinele mari dar si in librarii. Varianta cu bulinele adezive mi se pare mult mai interesanta :)

    ReplyDelete
  2. Se gasesc si la noi, am vazut in magazinele mari dar si in librarii. Varianta cu bulinele adezive mi se pare mult mai interesanta :)

    ReplyDelete
  3. Bine de stiut, o sa ma uit dupa ele, sa mai diversificam. Multam! :)

    ReplyDelete
  4. Azi ne-am jucat si noi cu bulinutele. Fetita mea s-a descurcat excelent, peste asteptarile mele :)

    ReplyDelete