28 March 2013

Despre Dristor si primavara

Stiti mirosul ala de metrou de la Dristor 2? Mirosul ala dulceag, ranced si lipicios care te izbeste cand cobori la Dristor 2 si care se simte chiar si dupa treci de Obor? Asa miroase toata casa noastra pentru ca aseara am facut o portie de popcorn. Nu munti de popcorn, nu maldare de popcorn (ca barem nu mi-era ciuda), ci o portie. La ceaun :)

Acu toata casa miroase a Dristor. Carliontii Mariei, hainele din cuier, prosoapele din baie, perdelele, hainele puse la uscat. Mai ceva ca atunci cand prajeam peste sau ardeam cartofii prajiti :))

In alta ordine de idei, daca a mai venit o data iarna, mai vine inca o data si primavara. Yey! Nu cred ca am mai prins de mult timp doua primaveri, ba chiar am dus mare lipsa de primavara in anii trecuti, cand treceam de la geaca de iarna la tricou. Asa ca posbilitatea de a avea doua primaveri anul asta ma face sa ma bucur on the inside cand vad floscoteala de afara. Ceea ce va doresc si voua :)

8 comments:

  1. Haha, ia te uita cum gandeste o optimista veritabila: doua primaveri! :)
    Cazusem in butoiul cu melancolie si vedeam doua ierni, asa ca multumesc pentru lectie. Deci doua primaveri, bun asa! :)

    ReplyDelete
  2. Ligia, intelept si frumos si senin ai scris, exact perspectiva din care nu privisem lucrurile si de care chiar aveam nevoie! Aici ne potopesc nametii, ninge feeric (!), bleax!

    In alta ordine de idei, trebuie musai sa-ti multumesc tare, tare care ne-ai trimis spre carticelele de la Potamitis. Una le iubeste mult, le-a luat la citit singurica. Desi-s un pic prea lungute pentru citit de una singura, nu le lasa din mana pana nu termina.

    Deci... sa vina a doua primavara, abia astept!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ma bucur ca va plac si ca Una le citeste singurica!

      La noi a venit azi, cu toporasi cu tot :)

      Delete
  3. tot bravo vreau sa zic si eu ca ai reusit sa pui o conotatie pozitiva in toata poveste

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aici a meritat asteptarea, azi s-a umplut Bucurestiul de vedeata si flori. Iar :)

      Delete
  4. Stiu mirosul de la Dristor!!! Acolo mi-am dat seama ca sunt insarcinata, am simtit miros de popcorn si mi-a venit sa vomit :-D De obicei, lesinam de pofta cand simteam mirosul ala :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) ce tare!
      la mine e invers, intram la banuieli daca imi facea pofta

      Delete