08 January 2013

Salutari din viitor


De o saptamana si ceva traiesc pe alta lume. De fapt, pe aceeasi lume, dar in alt timp. Traiesc maine. Ce fac de mancare pe maine? Cu ce ma imbrac la munca maine? La ce ora sa vina maine bona ? Ce am de facut maine ? Cand trebuia sa fie gata proiectul ? Maine ?

Si tot asa. Nici nu stiu cand a trecut ultima saptamana, stiu doar ca nu am terminat tot ce aveam de facut, ca s-a dus prea repede, ca m-am intors la munca si acum trag tare de niste lucruri pentru maine J

Asa ca va salut din viitor J nu ma intrebati ce numere sa jucati la loto, ca nu s-au tras inca, cursul valutar e tot atat, inca nu ninge :P

16 comments:

  1. Cum s-a adapta Maria cu noua situatie?
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Momentan, nu prea bine. Nici noi, de altfel, dar mai incercam.
      Puuuup!

      Delete
    2. Ligia, multa, multa rabdare!!! O sa fie bine!
      La noi a fost ok primele 2,3 zile (L. a fost incantata de faptul ca a venit bunica la ea), dar cand a realizat ce se intampla (ca mama pleaca la servici zi de zi, si ca nu o vede pe mama cateva ore bune), apoi atunci a inceput "distractia": noaptea dormit doar cu mine (si verificat de cateva ori pe noapte daca sunt langa ea), dimineata cand ma ridicam din pat se trezea si ea (eu lucrez de la 7, deci pe la 6 ma trezeam si eu si ea), urla dupa mine cand ieseam pe usa (off, iti dai seama ce chef aveam eu de servici...). Dar, dupa o jumatate de ora bunica zicea ca uita totul si totul era roz :) Dupa masa, si mai ales spre seara imi spunea si de 100 de ori sa nu mai plec la servici :(
      Ai sa vezi, cu timpul o sa se obisnuiasca, doar ca trebuie sa va inarmati cu multa rabdare, sa ii spui de fiecare data ca trebuie sa pleci la serivici, de ce trebuie sa pleci la servici, sa sa-i spui ca O IUBESTI FOARTE MULT!!!!

      Pupici!

      Delete
    3. Cam asa a fost si la noi pana acum - plans dimineata, somn ceva mai agitat noaptea. Am gresit plecand ca un ninja din casa la inceput, cand Maria nu era pe faza, ca sa nu planga prea tare cand ramane doar cu bona. Trebuie sa schimb strategia, mi se pare ca are mult mai mult sens daca ii explic unde plec si de ce, mai ales ca mi-e foarte clar ca intelege lucrurile astea. Multam din nou de sfaturi si incurajari :) Pup!

      Delete
    4. Ligia, sa nu pleci pe furis fara sa ii spui unde pleci!!!
      Eu sunt de principiul: tot timpul trebuie explicat si spus: plec dar ma intorc!!! Altfel copilul va fi stresat ca pleci si nu te mai intorci :(

      Delete
    5. Daap, stiu ce zici, dar restul persoanelor implicate in acest proces au sustinut ca, pentru inceput, e mai usor pentru bona sa o linisteasca daca plec fara sa ma vada si, implicit, fara sa planga :( Acum suntem pe punctul de a rezolva situatia asta, care nu ma lasa deloc cu inima impacata. Dar am alta intrebare: daca L dormea cand plecai, o trezeai? Sau plecai cand ea dormea?

      Delete
    6. L. era aproape de fiecare data treaza, pentru ca se trezea cand ma ridicam eu din pat :(

      Daca dormea, o lasam sa doarma si bunica avea sarcina de a o linisti, spunandu-i ca am plecat la servici dar ca ma intorc la ea mai tarziu.

      Nu-ti mai spun, ca intre timp a prins ciuda pe bunica pentru ca si-a dat seama ca daca vine ea, plec eu :(
      Dar acum s-a rezolvat si aceasta problema si sunt din nou "prietene" :)

      Delete
    7. Si Maria prinsese tare ciuda pe bona, cand intra ea pe usa se agata de mine sau de tati si incepea sa planga. Acum s-au mai linistit apele, din fericire. Multam mult de sustinere :)

      Delete
  2. Of...saraca Maria Bucuria! :( Poate daca ii explici/ii povestesti mai pe intelesul ei, asa, de ce trebuie sa pleci si unde si ce faci acolo si cand te intorci si ca o sa te intorci intotdeauna la ea o sa se simta mai bine...asa cum o vad eu (asta insemnand ca sunt increzatoare in faptul ca la al ei an si jumatate intelege muuuuuuuulte, am vazut-o eu in privirea ei!), chiar o sa poata sa inteleaga o mare parte din ce-i spui si-o sa se mai linisteasca. Eu asta as incerca sa fac, sa vad daca nu cumva merge. Si-apoi...mmm...singura idee care imi mai vine, desi nu stiu daca nu cumva faci asta deja - nu poti gati pentru mai multe zile odata? Faci ceva de post pentru zilele de post si ceva de ne-post pentru zilele de ne-post si nu mai gatesti zilnic...sau Maria tre' sa pape hrana special gatita pentru ea si proaspata? Ca la treaba asta prea am cunostinte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap, o sa incerc sa ii povestesc mai multe, ca de inteles sigur intelege. Acum incerc sa ma adun sa fac treaba asta cu gatitul mai la gramada, macar pentru noi cei mari. Trebuie sa imi gasesc ceva retete care se potrivesc pentru schema asta, ca oale mari am :) Daca ai idei, te astept :)

      Delete
    2. Nu ai vrea sa vii intr-o seara pana la mine...candva, cand ai timp? Cu Maria cu tot, tare m-as bucura! Am muuulte carti de bucate si ai putea gasi multa inspiratie prin ele. Nu mai stiu nici eu precis ce am prin ele - insa sunt prin ele adevarate comori, din care-mi place tare sa mai dau si altora. Si-am si-o camera noua si placuta in care sigur i-am putea gasi Mariei ceva de facut. :)
      Daca nu puteti nu-i bai, incerc sa iti mai trimit idei-retete...Dar na, mi-am amintit ca nici pana in ziua de azi nu ti-am trimis reteta de supa de ardei copti, despre care ti-am zis prin decembrie tocmai...Asa ca nu sunt tocmai reliable eu. :">

      Delete
    3. Suna tare bine ce zici :) Poate dupa ce se mai incalzeste putin si trece ceata asta, sa o pot scoate linistita pe Maria afara seara. Multam de propunere >:D<

      Delete