21 July 2012

Colectia Aventurile lui Pixi

Stateam in fata librariei, vorbeam la telefon, cand mi-a sarit in ochi un raftulet cu carticele mici mici, foarte frumos ilustrate. Am intrat si am luat doua dintre ele. Le-am citit in seara respectiva si a doua zi ne-am intors dupa restul colectiei.

Aventurile lui Pixi sunt prezentate in 11 carticele cam cat o palma: ilustratii foarte foarte foarte dragute (in genul desenelor facute de mana, nu la repezeala pe calculator); povesti simpatice si de bun-simt, curatele; mai potrivite pentru copii nitel mai marisori (au cam mult text pe pagina pentru Maria noastra, asa ca le-am citit eu si i le-am povestit seara la culcare), pentru copiii mai maricei, cartile au pe ultima coperta cate un joculet legat de tema cartii respective (gaseste diferentele, cauta obiectul diferit, ghici ghicitoarea mea, etc); pret foarte ok in raport cu calitatea - 2,99 RON bucata.

Cum Maria nu le-a prea luat in vizor inca (pentru ca nu se deschid usite, nu se invarte nimic, au putin prea mult text), momentan m-am bucurat doar eu de ele (v-am spus cat de frumoase sunt ilustratiile? sunt topita dupa genul asta de desene)

Am luat inca un set si l-am facut cadou unei fetite de 3 ani - a fost teribil de entuziasmata, ne-a acoperit de pupici. Le-am gasit in librarie, dar pot fi comandate si de pe site-ul Libris. Mi-a placut tare tare mult de Libris, au avut o promotie cu transport gratuit si am comandat de la ei, sunt foarte de treaba. E prima data cand sun sa dau comanda de ceva si ma suna ei inapoi pentru ca erau liniile ocupate. Uau!

Pentru mai multe idei de carti pentru copii, musai dati un ochi pe colectia Carti pentru copii 2 de la Little Lucky

No comments:

Post a Comment